مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران و کانادا قهرمان مسابقات دونفره و یک نفره شدند

  • ورزشی

دیدار فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجربعدازظهر امروز ( جمعه )  در سالن شهید دستغیب شهرستان شیرازدر قمست دونفره ( تیمی ) و یک نفره برگزار شد و در پایان این رقابتها ملی پوشان بدمینتون کشورمان در قسمت دونفره توانستند مدال های طلا ، نقره و برنز را به خود اختصاص دهند و در قسمت یک نفره نیز بدمینتون باز کانادا به مقام قهرمانی دست یافت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیدار فینال دو نفره مردان بین تیم دونفره ( امیر جباری و سروش اسکندری ) و تیم دونقره ( رضا شهبازی و مهران شهبازی ) برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دو نقره جباری و اسکندری به پایان رسید و آنان به مقام قهرمانی دست یافتند .

تیم دونقره  شهبازی ها دوم شد و مدال نقره را بدست آوردند .

تیم دو نفره صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری به همراه تیم دو نفره امیرحسین نورعلیان و محمد پایروند به مقام سوم مشترک دست یافتند و صاحب مدال برنز شدند.

در دیدار فینال یک نفره مردان نیز شنگ از کانادا به مصاف موریس از بلژیک رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه ۲ بر صفربه سود بازیکن کانادا خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک  دست یافت .

موریس از بلژیک دوم شد و صاحب مدال نقره گردید و شیراک سن از هند و واربر از اتریش به مقام سوم مشترک دست یافتند و مدالهای برنز را به گردن آویختند.

     بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری  با شرکت ۱۴ تیم کانادا ، برزیل ، امریکا ، افغانستان ، بلژیک ، بلغازستان ، اسلواکی ، اتریش ، هند ، پاکستان ، اسلند ، عراق ، اوکراین به  همراه ملی پوشان بدمینتون ایران به مدت ۴ روز در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز برگزار می شود