پنجمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1401

  • اخبار مهم - استانی - مسئولین فدراسیون - ویژه

پنجمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون ،سه شنبه مورخ 1401/09/01 به ریاست دکتر محمد رضا پوریا و حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به صورت حضوری برگزار شد. در ابتدا جلسه ریاست فدراسیون ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت رئیسه گزارشی از عملکرد فدراسیون در 1 ماه اخیر ارائه دادند.


دکتر پوریا برگزاری منظم لیگ برتر بانوان و آقایان، کلاس های ارتقاء مربی گری درجه 3 و درجه2 ، برگزاری کلاس های ارتقاء داوری در مسابقات رنکینگ و قهرمانی کشور، اعزام 4 بازیکن ملی پوش به کمپ AOP، اعزام تیم ملی بانوان و آقایان به مسابقات بین المللی بنگلادش از برنامه های اجرا شده و درحال اجرایی بود که به آن اشاره کردند.

ایشان برگزاری مسابقات قهرمانی مناطق آسیا را بسیار با اهمیت خواندند. این مسابقات با حضور قهرمانان مناطق آسیا در امارات و یا مالزی برگزار خواهد شد.تیم ملی ایران با توجه به قهرمانی در مسابقات آسیای میانه با تمام ملی پوشان به نمایندگی آسیای میانه در این مسابقات حضور می یابند. دکتر پوریا به برگزاری اردوهای منظم برای حضور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات تاکیید کردند.

ایشان ضمن تشکر از حمایت های اعضای هیئت رئیسه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر و پسر و همچنین قهرمانی کشور پارابدمینتون بانوان و آقایان بسیار با اهمیت برای فدراسیون خواندند که مقرر است در آذرماه برگزار شود.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام نموده و موارد مطرح شده را به جمع بندی و تصویب رساندند.