جام قهرمانی بیست و هشتمین دوره لیگ برتر آقایان در دستان بازیکنان چادر ملو اردکان/حضور پررنگ مسئولین در جشن قهرمانی

  • اخبار مهم - استانی - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

 ۲۲ دی ماه روز پایانی لیگ برتر ۱۴۰۱ با اهداء جام قهرمانی به چادر ملویی ها همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون لیگ برتر آقایان جام خلیج فارس با حضور ۷ تیم کار خود را آغاز کرد که میانه ی راه تیم ورنا بتن عباس آباد از این دوره از رقابتها انصراف داد.
چادر ملو اردکان توانست با ۹ پیروزی و تنها ۱ شکست مقتدرانه قهرمان بیست و هشتمین دوره لیگ برتر آقایان شود.
این رقابتها به صورت رفت و برگشت برگزار گردید و نزدیک به ۴ ماه به طول انجامید.

شهر اردکان یزد چندین سال است که در رقابتهای لیگ برتر تیم داری می کند و قهرمانی های متعددی در این رقابتها کسب کرده است.
این تیم متشکل از سروش اسکندری(بازیکن_سرمربی)، فرزین خانجانی، مهدی انصاری، نیما رستم پور، امیرحسین حسنی، علیرضا رضا پور و با مربی گری رضا هاتفی و مدیریت محمد رضاپور به این مهم دست یافتند.
۲۲ دی ماه در روز پایانی این رقابتها و پس از پیروزی ۵ بر ۰ چادرملو اردکان برابر هدف سمنان و قهرمانی مقتدرانه در این دوره از رقباتها، مراسم اهدای مدال و جام طلایی با حضور دکتر محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون، دکتر پور سلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، دکتر عطایی مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو اردکان، آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون در سالن تخصصی بدمینتون شهید جواد فتاحی اردکان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عطایی ضمن خسته نباشید  و تبریک به کادر فنی و بازیکنان تیم چادر ملو اردکان، این قهرمانی را آغاز راهی برای توسعه و رشد بدمینتون در شهرستان اردکان دانستند ایشان ضمن خیر مقدم به دکتر پوریا و آقای نصرتی حضور این عزیزان در سالن مسابقات را نشانه ی اهمیت این قهرمانی عنوان کردند.
در ادامه دکتر پوریا خطاب به آقای عطایی حضور همچین حامیانی برای بدمینتون کشور را یک نعمت توصیف کردند و از مجموعه چادر ملو اردکان بابت حضور و تیم داری در لیگ برتر تشکر کردند. ایشان سرمایه گذاری در ورزش توسط بنگاه های اقتصادی بزرگی همچون چادر ملو را یک فرصت بزرگ برای ورزش کشور خواندند.
دکتر پوریا عنوان کردند حضور در این جشن قهرمانی و دیدار با دکتر پورسلمان، دکتر عطایی، آقای رضا پور ریاست شورای شهر، آقای محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان و پیشکسوتان با ارزش بدمینتون اردکان مانند آقایان بهجتی، کمالی و رضا پور بسیار با اهمیت برای بنده بود و وظیفه خود دانستم حتما در این مراسم حضور داشته باشم.
در ادامه دکتر پوریا با اهداء لوح یادبودی از دکتر عطایی بابت تلاش ها و حمایت از بدمینتون کشور تقدیر کردند.

در پایان مراسم، اهدا مدال و جام قهرمانی سی و هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر آقایان به بازیکنان و کادر فنی تیم چادر ملو اردکان اهداء گردید.
لازم به ذکر است رعد پدافند هوایی زاهدان و انقلاب قم پس از چادر ملو اردکان در رتبه های دوم و سوم لیگ برتر سال ۱۴۰۱ ایستادند.