رئیس هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شد/ دکتر پوریا: میزبان 30 کشور از سراسر دنیا در مسابقات بین المللی فجر هستیم

  • اخبار مهم - استانی - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز 28 دی ماه 1401 مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان قم برگزار گردید.

این جلسه به ریاست دکتر پوریا و با حضور جناب آقای ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، جناب آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و با حضور اکثریت اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار گردید.

در ابتدای جلسه علی فرجی تنها کاندید احراز صلاحیت جهت تصدی ریاست هیئت بدمینتون استان قم به ارائه ی برنامه های خود پرداخت. سپس رای گیری با حضور 19 نفر از اعضای مجمع انجام شد که در پایان علی فرجی با 19 رای قاطع به مدت 4 سال به عنوان ریاست هیئت بدمینتون استان قم انتخاب شد.همچنین اعضای پیشنهادی هیئت رئیسه نیز با رای اعضای مجمع انتخاب شدند.

در ادامه جناب آقای سانی خانی ضمن خوش آمد گویی به سرپرست و دبیر فدراسیون بدمینتون، بدمینتون در استان قم را یکی از رشته های مدال آور و فرهنگی خواندند. ایشان خانواده بدمینتون استان را یک خانواده متحد و یکپارچه دانسته و ابراز امیدواری کردند همچنان با این اتحاد به پیشرفت ادامه دهند. ایشان مسابقات دهه مبارک فجر که در ایام جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میگردد را نقطه عطفی در کارنامه ورزش کشور دانستند و ابراز امیدواری کردند استان قم به زودی میزبان این رقابتها شود و همچنین قول مساعد جهت تاسیس خانه دوم بدمینتون در منطقه پردیسان را به اعضای مجمع دادند.

در پایان دکتر پوریا ضمن تشکر از برگزاری این مجمع خوب و منظم و همچنین تلاش های آقای محمد حسن حسین زاده در 4 سال گذشته از آقای سانی خانی بابت حمایت از بدمینتون تشکر کردند. ایشان اعلام کردند امسال مسابقات بین المللی فجر با حضور 30 کشور از سراسر دنیا برگزار خواهد شد. و ابراز امیدواری کردند در ایام جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات باشکوهی با حضور نزدیک به 250 بازیکن داخلی و خارجی برگزار کنیم.

ایشان تصریح کردند 31 سال است مسابقات بین الملی فجر که دارای رنک جهانی است به صورت منظم هر ساله برگزار می شود و امسال با حمایت های دکتر سجادی و رهنمودهای ایشان این مسابقات را به بهترین شکل برگزار خواهیم کرد.

ایشان افزودند مقام عالی وزارت پیگیر برگزاری با شکوه این مسابقات که از 11 لغایت 16 بهمن ماه در تهران برگزارمی گردد هستند و حمایت های مادی و معنوی خود را از این رویداد بین المللی دارند.