هفتمین و آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1401

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

هفتمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون ،سه شنبه مورخ 1401/12/23 به ریاست دکتر محمد رضا پوریا و با حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به صورت حضوری برگزار شد.

در ابتدا جلسه سرپرست فدراسیون ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت رئیسه، یاد و خاطره ی شهید راه خدمت آقای اسماعیل احمدی را گرامی داشتند و آرزوی صبر برای خانواده ایشان را از درگاه خداوند تقاضا نمودند.

ایشان همچنین گزارشی در خصوص برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی فجر ارائه کردند.

سپس آقای دائمی خزانه دار فدراسیون گزارشی از عملکرد مالی سال 1401 به ویژه سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ارائه کرد. در ادامه سرپرست و دبیر فدراسیون در خصوص حضور در نشست هیئت رئیسه بدمینتون آسیا گزارشی به اعضای جلسه ارائه کردند.

بازبینی در آیین نامه های باشگاه ها، آموزش مربیان و داوران، حق الزحمه داوران و عوامل اجرایی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که مورد تصویب اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت.

در پایان دکتر پوریا ضمن آرزوی سالی خوب برای خانواده بزرگ بدمینتون ایران ، سال جدید را پیشاپیش به اعضای هیئت رئیسه تبریک گفته و ابراز امیدواری کردند سال 1402 همراه با موفقیت ها و پیشرفت های روزافزونی برای ورزش به خصوص بدمینتون ایران همراه باشد.