اولین جلسه کمیته داوران فدراسیون بدمینتون در سال 98 برگزار شد

  • کمیته داوران

اولین جلسه کمیته داوران فدراسیون بدمینتون در سال 1398 به ریاست آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور سرکار خانم دکتر فریبا مددی نایب رییس بانوان ، آقای فرشا نصرتی دبیر فدراسیون و اعضای این کمیته در ساعت 9 و سی دقیقه روز چهارشنبه  ( 28/1/98 ) در محل فدراسیون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این نشست نخست آقای دکتر پوریا ریاست این فدراسیون ضن تبریک سال نو و ایام شعبانیه و آرزوی موفقیت روز افزون برای اعضای کمیته داوران اظهار داشت : جایگاه شما همکاران عزیر در فدراسیون بسیار با اهمیت و با ارزش می باشد .

دکتر پوریا خاطرنشان ساخت : فدراسیون بدمینتون در 10 سال گذشته دو داور در سطح جهانی ، دوسرداور در آسیا و در مجموع 13 داور بین المللی و جهانی در قسمت آقایان و بانوان دارا می باشد .

رییس فدراسیون بدمینتون افزود : حضور این تعداد داوران بین المللی در سطح آسیا و جهان افتخاری برای این فدراسیون محسوب می شود .

وی همچنین یادآور شد که فدراسیون بدمینتون در مجموع حدود شش هزار داور درجه یک ، دو و سه در سطح کشور دارد که تمامی آنان در مسابقات مختلف فعال می باشند.

وی افزود : امر قضاوت درست و عادلانه شما می تواند انگیزه حضور بازیکنان را در میادین فراهم آورد و آنان با خاطری آسوده و بدور از استرس روانی پا به میدان رقابتها بگذارند.

دکتر پوریا در پایان گفت : مسوولان فدراسیون این انتظار را از اعضای کمیته داوران دارند که با حساسیت و توجه کامل همکارانی که امر قضاوت را در رقابتها برعهده می گیرند کاملا جوانب بی طرفی رعایت نمایند .

سپس آقای علیرضا الهاکی مسوول کمیته داوران فدراسیون بدمینتون گزارشی از فعالیت های داوران در سال گذشته را ارایه نمود و برنامه های سال جاری ( 1398 ) را اعلام داشت .

سپس هر یک از اعضای کمیته داوران فدراسیون بدمینتون پیشنهادات خود را جهت پیشبرد هرچه بهتر کمیته داوران ارایه نمودند .

در پایان این نشست نقطه نظرات اعضای کمیته جمع بندی شد و مقرر گردید که نقطه نظرات پیشنهادی به عنوان یک دستورالعمل تدوین و به داوران ارایه شود .

اعضای کمیته داوران فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان ابوالفضل مهاجر بختیاری ، فرشاد نصرتی ، رضا روشن امید ، مجتبی طایی ، محسن عمرانی ، مصطفی عرب ، محمدحسن حسین زاده ، حمیدرضا چگینی ، مهدی صفارپور ، اصغر یوسفی یگانه ، امید مقدس زاده و خانم ها دکتر فریبا مددی ، منصوره السادات جارچیان و زهرا رحمتی حق نژاد می باشند.