اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال 1403 برگزار گردید

  • اخبار مهم - استانی - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون با حضور اکثریت اعضاء به ریاست دکتر پوریا در محل فدراسیون بدمینتون برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به اعضای محترم که از اقصی نقاط کشور در این جلسه حضور پیدا کردند، این حضور گرم را نشانه ی اتحاد و صمیمیت خانواده بدمینتون دانستند که امروز پیشکسوتان در کنار جوانان می خواهند همفکری کنند تا برای این رشته بهترین تصمیم های فنی را بگیرند.

دکتر پوریا ضمن گزارشی از جلسه هیئت رئیسه آسیا، ابراز داشتند که با توجه به داشتن دو کرسی در هیئت رئیسه آسیا تمام سعی خود را کرده ایم تا بهترین امتیاز ها را برای ایران بگیریم.

ایشان اضافه شدن مسابقات بین المللی فیوچرز جام خزر، همچنین حضور پررنگ تر جامعه داوری و مربیگری در کلاس های دانش افزایی را به واسطه ی ارتباط خوب با آسیا دانستند. رایزنی های مستمر با مقامات اصلی بدمینتون جهان در جهت رشد کیفی و کمی در بدمینتون ایران را از برنامه های هر روز این فدراسیون نامیدند.

نائب رئیس بدمینتون آسیا مهمترین برنامه ی روز ورزش را دیپلماسی ورزشی دانستند که به گواه اکثر کارشناسان امروزه بدمینتون در سطح بین المللی صاحب قدرت بیشتری نسبت به گذشته شده است.

در ادامه دستورات جلسه با همفکری تمام اعضاء مورد بررسی قرار گرفت.

حضور در مسابقات فیوچرز جام خزر، نحوه ی انتخابی تیم ملی در سال 1403، چگونگی حضور در مسابقات برون مرزی و برگزاری اردوهای ملی، از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در جلسه به شمار می رفت که تمامی اعضا نقطه نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.

سرکار خانم ها مددی، جلالیان، مهدوی ، اسماعیلی، جناب آقایان مداحی، فروغی، یزدان پناه، مهاجر، امینیان، نسیمی، نصرتی، باقری، شیری در این جلسه حضور داشتند.

در پایان آقای مرتضی مداحی ریاست کمیته فنی فدراسیون ضمن تشکر از حضور گرم تمام عزیزان سال 1403 را سال پربار فنی برای بدمینتون ایران دانستند.

ایشان ضمن تشکر از زحمات مجموعه فدارسیون بدمینتون که در کنار همدلی و با مدیریت دکتر پوریا کارها را پیش می برند، از همه ی اعضای خانواده بدمینتون ایران درخواست کردند در کنار هم به یکدیگر کمک داده شود تا روزهای خوبی برای بدمینتون ایران رقم بزنیم.