دیدار رئیس هیئت بدمینتون استان یزد با دکتر پوریا در محل فدراسیون

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - مسئولین فدراسیون
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون صبح رو شنبه 1 اردیبهشت ماه آقای ضرابی زاده رئیس هیئت بدمینتون یزد با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با دکتر پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون دیدار نمود.

در این دیدار که خانم مددی نائب رئیس فدراسیون نیز حضور داشتند. آقای ضرابی زاده ضمن ارائه ی گزارشی از وضعیت هیئت در چندماه اخیر ،به تشریح برنامه های سال 1403 این هیئت پرداختند.

آغاز طرح های استعدادیابی، تشکیل تیم های پایه، توسعه ورزش بانوان هم در زمینه ی کیفی و هم کمی، تعیین وضعیت کمیته های هیئت، از جمله فعالیت ها و برنامه های این هیئت در چندماه اخیر به شمار میرفت.

آقای ضرابی زاده ضمن تشریح وضعیت بدمینتون پس از میزبانی بین المللی فجر، ایجاد انگیزه در بین بدمینتون بازان و افزایش استقبال از بدمینتون توسط مردم استان یزد را از مهمترین دستاوردهای این استان پس از میزبانی مسابقات بین المللی فجر خواند.

در ادامه دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به ریاست هیئت بدمینتون یزد، یزد را یکی از رکن های اصلی بدمینتون در تاریخ این رشته دانستند.

ریاست فدراسیون بدمینتون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی مرحوم جمال مسعودی از بزرگان بدمینتون یزد، یادآور شدند ورزشکاران یزدی علاوه بر مباحث فنی در زمینه اخلاقی نمونه هستند.

ایشان میزبانی این استان از سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر و پنجمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون سریز جوانان را بی سابقه و بی نظیر خواندند، که ضمن تشکر از حمایت های دکتر فاطمی استاندار ورزش دوست و مردمی یزد، تلاش های مهندس پارسائیان معاونت استاندار را جهت میزبانی عالی این شهر را جهادی و نمونه دانستند. دکتر پوریا ضمن تشکر از آقای زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ابراز امیدواری کردند حمایت های همیشگی ایشان از بدمینتون یزد ادامه دار باشد.