ضیافت تقدیر از باشگاه های برتر سال های 1401 و 1402 لیگ برتر برگزار گردید

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 مراسم تقدیر از باشگاه های برتر فصل های 1401 و 1402 لیگ برتر با حضور مدیران باشگاه ها برگزار گردید.

این ضیافت که به میزبانی فدراسیون بدمینتون و با حضور ریاست این فدراسیون سرکار خانم مددی نائب رئیس، آقای مداحی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته فنی، آقای محمد فرجی نائب رئیس و آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون برگزار شد از باشگاه هایی که در سال 1401 و 1402 در لیگ های برتر بانوان و آقایان صاحب مقام شده بودند تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به مدیران و نمایندگان باشگاه ها دقایقی به سخنرانی پرداختند.

ریاست فدراسیون ضمن تشکر از باشگاه هایی که در این رشته فعالیت می کنند آن ها را بازوان قدرتمند ورزش ایران خواندند. دکتر پوریا عنوان کردند ویترین تمام فدراسیون ها لیگ آن هاست.

که خدارا شاکریم چنیدن سال است لیگ های برتر ما به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از نظم و شکل و شمایل خوبی برخوردار است.

ایشان برگزاری لیگ حرفه ای بدون باشگاه های حرفه ای را نشدنی دانستند و ابراز خوشحالی کردند امروز در بدمینتون باشگاه های قدرتمندی از سراسر کشور حضور دارند.

دکتر پوریا ضمن آنکه از تمام باشگاه ها که دارند به صورت داوطلبانه و بدون چشم داشتی در این رشته هزینه و وقت صرف می کنند خواستار توجه بیشتر این مجموعه ها به مسائل فرهنگی و اخلاقی شدند.

ایشان عنوان کردند همیشه بدمینتون یک رشته اخلاق مدار بوده است و باید همچنان به عنوان یک مثال در ذهن تمام اهالی ورزش بماند که بدمینتون بر روی مدار اخلاق می گردد.

در ادامه تاکیید کردند که بازیکنان نوجوان و جوان به لیگ توجه دارند و الگو برداری می کنند و این وظیفه ی ماست که بهترین الگوی اخلاقی و رفتاری را به آنها نشان دهیم.

ایشان اذعان داشتند اکنون که اینجاییم تیم جوانی در کنار باتجربه ها دارند فعالیت می کنند و الگوی آنها اخلاق و رفتار امثال چهره هایی مانند آقای مداحی می باشد.

ایشان اضافه کردند اگر امروز آقای فرجی در کنار ما با تمام مشغله های کاری ایستاده اند به خاطر مکتب اخلاق مدار و خانواده دوست بدمینتون می باشد چون ایشان از 12 سالگی در بدمینتون حضور داشتند و امروز یار و یاور ما هستند.

دکتر پوریا سپس تاکیید داشتند ما از لیگ فنی، حرفه ای، شکیل و پرهیجان به شرط اخلاق مداری حمایت همه جانبه می کنیم.

در ادامه ی مراسم از باشگاه های سکونشین دو فصل گذشته تقدیر به عمل آمد.

آقای رضاپور نماینده باشگاه چادرملو اردکان قهرمان لیگ برتر آقایان فصل 1401 و سوم لیگ برتر آقایان فصل 1402، سرهنگ صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش نائب قهرمان لیگ برتر آقایان فصل 1401، آقای مهدی فرجی مدیرعامل باشگاه انقلاب قم تیم سوم لیگ برتر آقایان فصل 1401 و نائب قهرمان لیگ برتر بانوان فصل 1402، ، آقای ناصر محمدی نماینده باشگاه مس شهر بابک نائب قهرمان لیگ برتر بانوان فصل 1401، خانم رئیسی نماینده باشگاه شهرداری شاهرود تیم سوم لیگ برتر بانوان فصل 1401 و 1402، آقای مازیار کربلایی مدیرعامل باشگاه آتش نشانی قهرمان لیگ برتر بانوان و تیم سوم لیگ برتر آقایان فصل 1402، آقای واحدی مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد و آقای ناصری عضو شورای شهر گنبد قهرمان لیگ برتر آقایان فصل 1402 با اهدای یادبود و کاپ های قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

در پایان دکتر پوریا بیان کردند لیگ پویا با همراهی و همدلی برگزار می شود اگر برنامه ریزی منظم نباشد، اگر مشورت و راهنمایی های بزرگان و نخبه ها و حمایت حامیان دلسوز بدمینتون مانند آقای لریجانی نباشد ما دیگر لیگ حرفه ای نداریم.

ایشان سال هاست حامی بدمینتون هستند و ما باید قدردانشان باشیم.

سپس از آقایان لریجانی مدیرعامل شرکت گلباغ بابک و مصطفی صادقی نماینده رسمی شرکت فلای پاور در ایران که در این چند سال از مسابقات لیگ برتر حمایت کرده بودند و همچنین از آقایان مرتضی مداحی و ابوالفضل مهاجر از پیشکسوتان رشته بدمینتون تقدیر به عمل آمد.