هفتمین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال ۱۴۰۲ برگزار شد / تصویب تقویم ورزشی سال ۱۴۰۳

  • اخبار مهم - ویژه
Image
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، هفتمین و آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال ۱۴۰۲ با حضور کلیه اعضا امروز چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا گزارشی از رقابت‌های بین‌المللی فجر ارائه داد و مراتب تشکر و قدردانی خود از دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بابت حمایت بی دریغ از این رقابت‌ها را اعلام کرد.
سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی فجر امسال به میزبانی یزد برگزار شد. این شهر میزبان پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی سریز جوانان نیز بود.
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون از استاندار یزد، مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد و همچنین هیئت بدمینتون این شهر که رقابت‌ها را میزبانی کردند تشکر کرد.
رئیس فدراسیون بدمینتون ایران همچنین گفت که در جریان رقابت‌های بین المللی فجر میزبان جلسه روسای بدمینتون آسیای میانه هم بودند.
وی در ادامه به حضور رئیس فدراسیون بدمینتون عمان به عنوان مهمان ویژه در جریان رقابت‌های بین‌المللی فجر اشاره کرد.
پوریا یادآور شد که مسئولان فدراسیون بدمینتون آسیا نیز در سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی فجر حضور داشتند. رئیس فدراسیون بدمینتون ایران تاکید کرد مسابقات در سطح عالی برگزار شد.
از دیگر موارد بسیار مهم هفتمین جلسه هیئت رئیسه این بود که تقویم ورزشی سال ۱۴۰۳ فدراسیون بدمینتون مورد تصویب قرار گرفت و همچنین دستورالعمل‌های مالی فدراسیون هم تصویب شد.
در ادامه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون جمع‌بندی‌های لازم را انجام دادند و نظرات خود را اعلام کردند. همچنین کلیه اعضای هیئت رئیسه در رابطه با برگزاری بسیار خوب سی و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی فجر از محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نایب رئیس و فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون تشکر کردند.
در پایان حکم زکی زاده برای عضویت در هیئت رئیسه به عنوان نماینده هیئت علمی دانشگاه‌ها که به امضای دکتر هاشمی وزیر ورزش و جوانان رسیده از سوی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون به وی اعطا شد.