اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1403

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون سه شنبه 28 فروردین ماه اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون به ریاست دکتر پوریا با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

ریاست فدراسیون بدمینتون در ابتدا جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای محترم و تبریک مجدد سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در خصوص وعده صادق جمهوری اسلامی ایران دقایقی به صحبت پرداختند. ایشان جواب تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی توسط غیورمردان نظامی ایران اسلامی را نشانگر وعده صادق دانسته و این عمل را نشات گرفته از اتحاد ملی و عزم‌ملی در مقابل هرگونه تجاوز و بی احترامی به خاک مقدس ایران دانستند. در ادامه ایشان با اشاره به حضور آقای محمود انصاری پیشکسوت جامعه بدمینتون را، نشانگر احترام و قدردانی از مقام مو سفیدان جامعه بدمینتون دانسته و ابراز امیدواری کردند استفاده از تجربیات ایشان سرچشمه ی برکات فراوانی برای جامعه بدمینتون شود.

در ادامه دکتر پوریا فروردین ماه را ماهی پرکار برای فدراسیون دانست. اعزام ملی پوشان به قهرمانی آسیا چین، برگزاری اردوی بازیکنان منتخب زیر 15 و 17 سال دختر و پسر در زنجان و تهران، برگزاری مسابقات انتخابی جهت اعزام به مسابقات آسیای میانه 2024 قزاقستان در رده های سنی زیر 15 و 17 سال دختران و پسران در تبریز، اراک و تهران و همچنین کسب نمره قبولی سید امید مقدس زاده در کلاس ارتقاء داوری آسیا به certificate از جمله فعالیت ها و اتفاقات فرودین ماه بدمینتون ایران به شمار می رود.

برنامه ریزی در خصوص میزبانی از 3 رویداد بین المللی در سال 1403، حضور در جلسه ی هیئت رئیسه آسیا، اعزام های برون مرزی از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می رود.
در پایان هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح کرده و به جمع بندی نهایی رسیدند.