بازدید رئیس و دبیر فدراسیون بدمینتون از اردوی تیم ملی جوانان در زنجان ؛ پوریا، نصرتی و بازرگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان به دیدار انصاری پیشکسوت بدمینتون استان زنجان رفتند 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، انصاری از پیشکسوتان خوشنام عرصه بدمینتون استان زنجان امروز شنبه 30 دی ماه در منزل خود میزبان محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا و همچنین بازرگان مدیرکل اداره ورزش استان و جوانان استان زنجان، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون، غلامرضا باقری رئیس هیئت بدمینتون زنجان، شکوری دبیر هیئت و سیامک احمدی سرپرست تیم های ملی بود. 
پوریا ضمن احوالپرسی از انصاری از زحمات این پیشکسوت خوشنام در طول 40 سال خدمت به بدمینتون قدردانی کرد و گفت: ایشان را به عنوان رئیسی به یادماندنی در هیئت بدمینتون می شناسیم که در بدنه بدمینتون سرمنشا خدمات زیادی بودند. 
بازرگان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان نیز عنوان کرد: انصاری از پیشکسوتان مطرح بدمینتون زنجان است که همیشه نگاه ویژه ای نسبت به ایشان داشته ایم. 
انصاری هم اذعان داشت: از پوریا و بازرگان و دیگر عزیزانی که وقت گذاشتند و امروز اینجا آمدند تشکر می‎کنم. خستگی کار چندین ساله من با حضور شما برطرف شد. 
این پیشکسوت در ادامه گفت: امیدوارم بتوانم با تشکیلات بدمینتون زنجان و به همراه باقری در کنار شما باشم و در کنار یک فدراسیون قوی برای پیشرفت بدمینتون فعالیت کنم. 
در پایان این دیدار محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا لوح و تابلوی منقش به تصویر انصاری را به این پیشکسوت اهدا کرد و بار دیگر از ایشان به عنوان عضوی فعال در بدنه بدمینتون تشکر نمود. 

تاکید پوریا بر اخلاق در اردوی تیم ملی
بعد از دیدار با پیشکسوت استان زنجان، محمدرضا پوریا و فرشاد نصرتی به اردوی تیم ملی بدمینتون جوانان رفتند و با تک تک بازیکنان حاضر در این کمپ به گفت و گو پرداختند. مهم ترین و اصلی ترین مسئله ای که پوریا در جمع ملی پوشان بیان کرد به تاکید بر روی مسائل اخلاقی برمیگشت. وی در اینباره اظهار داشت که این مسائل در اولویت اصلی فدراسیون قرار دارد. 
پوریا در این رابطه گفت: در رقابت های بین المللی فجر ابتدا اخلاق در اولویت قرار دارد. ما باید این موضوع را به تمامی تیم ها و شرکت کنندگان خارجی رقابت های بین المللی فجر نشان بدهیم که یک تیم اخلاق مدار داریم که پایبند به مسائل اخلاقی، معنوی، اسلامی و انسانی است. این موضوع مهم در اولویت برنامه های فدراسیون قرار دارد. 
اعضای تیم ملی بدمینتون نیز نقطه نظرات خود را اعلام کردند و با پوریا و نصرتی به گفت و گو پرداختند.