حکم مسئول فرهنگی رقابت های بین المللی فجر از سوی پوریا برای امیرفخریان صادر شد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، امروز چهارشنبه 27 دی ماه محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا در محل فدراسیون بدمینتون میزبان مهدی امیرفخریان رئیس هیئت بدمینتون مازندران و دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون بود.

در این جلسه علاوه بر پوریا و امیرفخریان، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و مینا کاریزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون نیز حضور داشتند. در این جلسه در رابطه با رقابت های بین المللی فجر که قرار است به میزبانی یزد برگزار شود صحبت هایی انجام و حکم مسئول فرهنگی همین رقابت ها برای مهدی امیرفخریان صادر شد. امیرفخریان دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون هم هست.

در جلسه برگزار شده در رابطه با رقابت های بین المللی خزر که قرار است برای نخستین بار در ایران برگزار شود گفت و گو و تبادل نظر شد. نخستین دوره رقابت های بین المللی خزر قرار است به میزبانی استان مازندران برگزار شود. بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این جلسه قرار بر این شد که امیرفخریان جلسه ای در رابطه با این رقابت ها با مسئولان شهری و استانی مازندران داشته باشد تا در نهایت از بین ساری و محمودآباد یکی به عنوان میزبان انتخاب شود. سطح رقابت های بین المللی خزر «فیوچرز» تعیین شده است. این رقابت ها 15 تا 18 شهریور ماه برگزار خواهد شد و امتیاز برای شرکت کنندگان خواهد داشت. به این ترتیب جام بین المللی خزر بعد از رقابت های بین المللی فجر و سریز بین المللی جوانان سومین رویداد بین المللی برگزار شده بدمینتون در ایران است. محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا دراینباره گفت: با توانمندی و مدیریتی که از امیرفخریان سراغ دارم این رقابت ها به مازندران رفت. امیرفخریان از مدیران خوبی است ک توانایی های زیادی دارد. این میزبانی نیز به بهترین شکل ممکن با مدیریت ایشان برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه محمدرضا پوریا حکم مسئولیت کمیته فرهنگی رقابت های بین المللی فجر را به مهدی امیرفخریان ابلاغ کرد.