آتش نشانی قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، پرونده این فصل از رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز جمعه 15 دی ماه بسته شد.

تیم آتش نشانی تهران در پایان این رقابت ها عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان این نتایج به دست آمد:

شهرداری شاهرود 3 - 2 شهید فخار مشهد 

سرداور و داوران:

کمند مخدور، لطفی وفا ، لیلا اطاقی

شهرداری شاهرود بازی یک نفره اول را دو بر صفر واگذار کرد اما یک نفره دوم با نتیجه دو بر صفر به سود این تیم به پایان رسید. در بازی دو نفره اول نیز تیم شهرداری شاهرود نتیجه را به مهمان مشهدی خود واگذار کرد. در بازی دو نفره دوم شهداری شاهرود دو بر یک مقابل شهیدفخار مشهد به برتری دست پیدا کرد. یک نفره سوم نیز با نتیجه دو بر صفر به سود شهرداری شاهرود به پایان رسید تا در مجموع نتیجه سه بر دو برای شاهرود رقم بخورد.

 

آتش نشانی تهران 4- 1 انقلاب قم 

سرداوران و داوران: 

زهرا رحمتی حق نژاد، هرمین آرمین مهر و مهسا محمدی 

آتش نشانی تهران بازی های یک نفره اول و دوم را دو بر یک و دو بر صفر برد. بازی های دو نفره اول و دوم نیز با نتایج دو بر صفر به سود آتش نشانی تهران مقابل انقلاب قم به پایان رسید. در بازی سه نفره سوم نیز نماینده باشگاه شهرداری قم دو بر یک مقابل نماینده آتش نشانی به برتری دست پیدا کرد. 

به این ترتیب آتش نشانی تهران با این پیروزی در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان عنوان قهرمانی را به دست آورد. تیم انقلاب قم نیز به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

مبینا ندایی، هاله همدانچی، نسیم صفایی، رومینا تاجیک، پریا اسکندری بازیکنان تیم قهرمان آتش نشانی را در این فصل تشکیل می دادند. 

در این فصل از رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان چهار تیم شرکت داشتند. آتش نشانی تهران، انقلاب قم، شهرداری شاهرود و شهیدفخار مشهد این تیم بودند. رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد و تیم ها به ترتیب میزبان شدند. در مراسم پایانی رقابت ها و اهدای جام به تیم قهرمان یعنی آتش نشانی فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون و همچنین فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون نیز حضور داشتند.

رده بندی نهایی رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان به شرح زیر است:

1- آتش نشانی تهران 

2-انقلاب قم 

3-شهرداری شاهرود

4- شهید فخار مشهد