محمد حسین پارسائیان معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر مطرح کرد؛ آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

  • اخبار مهم - استانی - مسابقات - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون به نقل از هیئت بدمینتون استان یزد، محمد حسین پارسائیان معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر، درحاشیه بازدید از سالن امام علی(ع) با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون گفت: به لطف الهی تمامی اتفاقات خوب برای میزبانی بزرگ مسابقات بین المللی جام فجر رقم خورده و ۹۰ درصد کارها صورت گرفته است.

وی افزود: ما شرایطی استاندارد و درخور شان این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دست اندرکاران فراهم کرده ایم.

معاون استاندار یزد همچنین با اشاره به ورود تیم ملی بدمینتون به استان بیان کرد: ورزشکاران تیم ملی نیز با حضور در استان، تمرینات خود را آغاز کردند و امیدواریم شاهد میزبانی خوب از این مسابقات باشیم.

وی با اشاره به انتخاب سالن امام علی(ع) دانشگاه یزد برای برگزاری مسابقات گفت: با توجه به این که سالن تخصصی در زمینه برگزاری مسابقات بدمینتون در شهر یزد نداشتیم و از طرفی با توجه به حساسیت های مختلفی که در خصوص حضور ورزشکاران بین المللی در استان وجود داشت، با انتخاب سالن دانشگاه یزد و بهسازی آن سعی کردیم این سالن شرایط کامل برای این مسابقات داشته باشد.

پارسائیان گفت: در این مسابقات از لحاظ هویت بصری به تجربه جدیدی رسیدیم که سعی کردیم فضای شاد و مهیجی برای برگزاری مسابقات محیا شود.

سریز بین المللی جوانان از فردا پنجشنبه پنجم دی ماه و از ساعت 10 صبح با حضور چهار تیم ایران، هند، اوگاندا و آذربایجان آغاز میشود و تا هشتم ادامه دارد. 

همچنین سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر از روز دهم بهمن ماه آغاز می شود و تا روز پانزدهم همین ماه ادامه دارد. دراین مسابقات ۳۲۰ورزشکار و مربی حضور دارند.