اختتامیه نونهالان کشور در محلات برگزار شد ؛ مددی: محلات به یکی از پایگاه‎های ما تبدیل شده است 

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در مراسم اختتامیه رقابت‎های بدمینتون نونهالان دختر کشور فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون ، لریجانی رئیس هیئت بدمینتون محلات، علی فرجی رئیس هیئت قم و رئیس کمیته استان های فدراسیون، جهانبازی رئیس هیئت چهارمحال و بختیاری، خانم کریمی نائب رئیس هیئت بدمینتون محلات و خانم تفرشی مدیریت تیم شهر گل میزبان رقابت‎ها به همراه دیگر مسئولان هیئت حضور داشتند.
شهرستان محلات میزبان رقابت‎های بدمینتون نونهالان دختر کشور بود که امروز به کار خود پایان داد. 21 تیم در بخش تیمی در بخش تیمی شرکت کردند. 
در بخش‎های زیر 11 و زیر 13 سال نیز به ترتیب 37 و 64 بازیکن از سراسر کشور شرکت کردند. 
در بخش دو نفره هم 20 تیم مقابل هم قرار گرفتند. در اختتامیه رقابت‎های بدمینتون نونهالان دختر کشور مدال‎ها و جوایز تیم‎ها و بازیکنان برتر توزیع شد. 
فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون در مراسم اختتامیه از زحمات مسئولان هیئت بدمینتون محلات تشکر کرد. 
وی گفت: از آقای لریجانی رئیس هیئت بدمینتون محلات تشکر می‎کنم. شهرستان محلات چندین دوره است که میزبانی رقابت‎ها و اردوهای ملی را بر عهده می‎گیرد. این شهر تبدیل به یکی از پایگاه‎های ما در بدمینتون کشور شده است. 
مددی ضمن تشکر از تمامی روسای هیئت‌ها، تیم‎های شرکت کننده، مربیان، سرپرستان، بازیکنان و سایر دست اندر کاران اذعان داشت: بحث استعدادیابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و پیرو همین بحث مسابقات نونهالان کشور یکی از مهم‎ترین اقدامات در راستای تحقق این برنامه به شمار می‎رود. ما فراخوان استعدادیابی هم داریم اما از نفرات برتر اینجا قطعا برای اردوهای استعدادپروری دعوت به عمل خواهیم آورد. 
نائب رئیس فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: هشت نفر برتر رده های زیر 13 و 11 سال همین مسابقات به اردوی استعدادپروری دعوت می‎شوند. چهار نفر برتر دوبل نیز به این اردو می‎آیند. 
وی در پایان گفت:  کل برنامه‎ریزی‎ها برای این رقابت‎ها بر عهده آقای لریجانی و هیئت بود. در پايان از ميزباني عالي هيئت بدمينتون شهرستان  محلات و مديريت خوب آقاي لريجاني و اعضاي هيئت كه دلسوزانه در پيشبرد اهداف هيئت تلاش ميكنند صميمانه تشكر ميكنم.