از سوی پوریا صورت گرفت؛  حکم سرپرستی علیرضا ایرانپور برای هیئت بدمینتون اردبیل صادر شد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، صبح امروز شنبه 18 آذر حکم سرپرستی علیرضا ایرانپور بر هیئت بدمینتون استان اردبیل از سوی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون صادر شد. 
ایرانپور که جهت پیشبرد برنامه های کاری خود به تهران سفر کرده بود با حضور در فدراسیون حکم سرپرستی خود بر هیئت بدمینتون استان اردبیل را هم دریافت کرد. ایرانپور پیش از این سابقه ریاست هیئت بدمینتون شهرستان اردبیل را داشت و  در این سمت فعالیت می کرد. 
پیش از سرپرستی او در این هیئت،  تقی‌زاده ریاست  هیئت بدمینتون شهرستان اردبیل را بر عهده داشت. پوریا ضمن تشکر از زحمات تقی زاده گفت: «تقی زاده بدمینتون اردبیل را سرپا نگه داشت و تلاش های بسیار خوبی در این زمینه داشت.»
در حکم ابلاغی محمدرضا پوریا خطاب به علیرضا ایرانپور آمده است: «احتراما عطف به نامه شماره 202/1/133مورخ 1402/09/15 اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، جنابعالی به عنوان «سرپرست هیئت بدمینتون استان اردبیل» منصوب می گردید. از جنابعالی تقاضا دارد ضمن هماهنگی با مدیرکل محترم استان و سایر دست اندرکاران بدمینتون استان نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت و سایر امور هیئت برنامه ریزی نمایید. موفقیت شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند منان خواستارم».