اعزام تیم منتخب سیستان و بلوچستان به رقابت های بین المللی سریز موریس

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - تیم‌های ملی
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز بازیکنان ملی پوش بدمینتون سیستان و بلوچستان با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با دکتر پوریا دیدار کرده و آخرین وضعیت اعزام خود را تشریح کردند.

صالح سنگتراش و محمد مهدی میرشکاری دو بازیکن ملی پوش سیستان و بلوچستان با مربی ملی بومی خود محمد نوریزاد از 28 لغایت 31 تیرماه در مسابقات بین المللی سریز کشور موریس شرکت خواهند کرد.

این دو بازیکن که رنک اول دونفره ایران نیز می باشند در پی بهبود رنک خود به این مسابقات اعزام خواهند شد.

ملی پوشان سیستان و بلوچستان به همراه آقای نوریزاد امروز 26 تیرماه با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با دکتر پوریا دیدار کردند و آخرین وضعیت آمادگی و همچنین شرایط اعزام خود را تشریح کردند.

نوریزاد ضمن تشکر از ریاست فدراسیون بابت فراهم کردن این اعزام، ابراز امیدواری کرد با توجه به اولین حضور بین المللی تیم دونفره ی میرشکاری و سنگتراش بتوانند نتیجه ی مطلوب را بدست بیاورند.

دکتر پوریا ضمن تشکر از حضور ملی پوشان در این جلسه، عنوان کردند از لحظه ی حضور در هواپیما شما دیگر نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستید و باید تمام نکات و ویژگی های اخلاق مداری و وقار کشور را رعایت کنید.

دکتر پوریا ضمن تشکر از زحمات محمد نوریزاد مربی جوان و ملی، ابراز امیدواری کردند این اعزام با موفقیت ها و کسب تجربه های ارزشمند خاتمه یابد.

لازم به ذکر است نیکزاد شیری مربی تیم ملی بزرگسالان به همراه تیم منتخب سیستان و بلوچستان اعزام خواهد شد.

مسابقات بین المللی سریز موریس با حضور 32 کشور برگزار می گردد.