افتتاحیه سی و یکیمن دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر/تهران این روزها پایلوت بدمینتون جهان

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر امروز 11 بهمن ماه از ساعت 10:30 صبح با بازی های بانوان در جدول یک نفره مقدماتی و از ساعت 13 جدول یک نفره مقدماتی آقایان آغاز شد.

 از ساعت 15 با حضور وزیر ورزش و جوانان مسابقات به صورت رسمی افتتاح شد.در این مراسم علاوه بر دکتر سجادی، سفیر کشور اندونزی، خانم مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک، آقای اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

در ابتدای مراسم دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به تیم های خارجی حضور این کشورها در ایران را ارج نهادند و این امنیتی که موجب برگزایری همچین رویدادهای بزرگ بین المللی می شود را مدیون خون شهدا دانستند و همچنین عنوان کردند برگزاری 31 دوره از مسابقات بین المللی بدمینتون فجر نقطه عطفی در کارنامه ورزشی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در ادامه برنامه ی حرکات نمایشی ورزش باستانی و همچنین رژه تیم ها برگزار شد. و بعد از آن دکتر سجادی و دکتر پوریا به رسم ادب و قدرشناسی از آقایان کرباسیان و نوریان روسای اسبق فدراسیون بدمینتون تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

و همچنین از آیسان زارعی، فردوس فروغی، زهرا رباطی، آیدا عنایتی، امیرعلی احمدلور، متین قاسمی، محمد گلچین ، عادل صورتی  قهرمان‌های آسیای میانه و مربیان آن ها خانم ها فریبا جلالیان، نگین امیری‌پور و آقای غلامرضا باقری توسط حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و خانم مهین فرهادی زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک تجلیل شد.

و در پایان دکتر سجادی با ضربه نمادین به توپ بدمینتون سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی فجر را آغاز کردند.