انتخاب ایلام به عنوان پایلوت ورزش روستایی

  • اخبار مهم - استانی - کمیته استعدادیابی - مسئولان کمیته ها

هیئت بدمینتون استان ایلام در روز چهارشنبه 1400/03/19 جلسه ای به منظور گسترش ورزش در روستاها و تحقق عدالت ورزشی در مناطق روستایی با حضور دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران (به صورت آنلاین) برگزار نمود.
در این جلسه آقایان دکتر رستمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام، مهندس ابوقداره رییس کمیته ورزش روستا فدراسیون بدمینتون، دکتر موسی نژاد رییس هیئت بدمینتون استان ایلام مهندس ناصری و دکتر غلامی مدیران مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی (ع) و اداره آموزش و پرورش ایلام حضور داشتند.
در ابتدای جلسه آقای دکتر رستمی ضمن خیر مقدم به حاضرین براهمیت توسعه ورزش در روستاها و حمایت کامل اداره ورزش و جوانان در این خصوص تاکید نمود.
سپس آقای مهندس ابوقداره آمادگی فدراسیون بدمینتون در جهت توسعه ورزش بدمینتون در بین روستاییان به ویژه دانش آموزان را اعلام نمود و برنامه های فدراسیون در این امر را تشریح کرد.
سپس آقای دکتر پوریا با یادآوری تشکیل کمیته تخصصی ورزش روستا ابعاد مختلف فعالیت های فدراسیون در این راستا را تشریح نموده و همچنین از هماهنگی های صورت گرفته در خصوص تامین تجهیزات تخصصی رشته بدمینتون در روستاها مطالبی را بیان کردند.
در ادامه آقای موسی نژاد ابراز امیدواری کرد با تلاش و حمایت مسولین بتوان گامی محکم در جهت توسعه ورزش بدمینتون در روستاها برداشت.
و همچنین آقای مهندس ناصری ابراز امیدواری کرد با پیگیری جدی برنامه ها و به هدف رساندن آنها بتوانیم علاوه بر تقویت انگیزه ورزشکاران روستایی ‍‍. شناسایی استعدادهای برتر در این زمینه را فراهم کرد.
شایان ذکر است اولین بازیکن روستایی در قسمت پارابدمینتون به اردوی پارا بدمینتون در استان سمنان دعوت شد.
با توجه به تلاش های فدراسیون بدمینتون در زمینه ورزش روستا ،امیررضا حسنی از زنجان به آخرین اردوی آمادگی تیم آقایان پارابدمینتون جهت اعزام به مسابقات برون مرزی دعوت شد.