اولین جلسه کمیته داوران فدراسیون بدمینتون بصورت انلاین در سال جاری برگزار شد

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - کمیته داوران - مسئولین فدراسیون

اولین جلسه کمیته داوران  فدراسیون بدمینتون در سال جاری ( 1400 ) بصورت آنلاین به ریاست آقای دکتر محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون و با حضور اعضای کمیته داوران در ساعت 15:30 ظهر روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این نشست نخست آقای دکتر پوریا ضمن خیر مقدم به اعضای کمیته داوران آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان با قرائت فاتحه یاد و خاطره پیشکسوت داوری و عضو اسبق کمیته داوران آقای علی اصغر یوسف یگانه را گرامی دانست و اظهار فرمودند : امید است که با همدلی و همکاری اعضای کمیته داوران بتوانیم برنامه های تدوین شده را با وجود ویروس کرونا که انشاالله هر چه زودتر این ویروس از جامعه گذر نماید را به نحو مطلوبی به پایان برسانیم .

سپس اعضای کمیته داوران در مورد دستور جلسه و درباره مسائل داوری و مسابقات بحث و گفتگو پرداختند و در پایان این جلسه آنلاین هریک از اعضای کمیته داوران نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
اولین نشست اعضای کمیته داوران فدراسیون بدمینتون بصورت انلاین با جمع بندی مسائل مطرح شده به کار خود پایان داد.
اعضای کمیته داوران فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان علیرضا الهاکی، ابوالفضل مهاجر ، محسن عمرانی، مصطفی عرب، محمد حسن حسین زاده،محمدرضا کبیری، حمید رضا چگینی، مهدی صفاری پور، سید امید مقدس زاده، رضا روشن امید، مجتبی طائی ، خانم ها ، منصوره السادات جارچیان ، زهرا رحمتی حق نژاد ، فریده عینی می باشند .