اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون بصورت انلاین در سال جاری برگزار شد

  • اخبار مهم - برجسته‌شده

اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری ( 1399 ) بصورت آنلاین به ریاست آقای دکتر محمدرضا پوریا رییس فدراسیون و با حضور اعضای کمیته فنی در ساعت 10 روز دوشنبه  نوزدهم خرداد ماه در محل فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این نشست نخست آقای دکتر پوریا ضمن خیر مقدم به اعضای کمیته فنی و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان ، اظهار داشت : امید است که با همدلی و همکاری اعضای کمیته    فنی بتوانیم برنامه های تدوین شده را با وجود ویروس کرونا که انشالله هر چه زودتر این ویروس از جامعه گذر نماید را به نحو مطلوبی به پایان برسانیم .
دکتر پوریا گفت : کمیته فنی مسوولیت مهمی را برعهده دارد ونظارت بر عملکرد بازیکنان در انتخاب آنان در مسابقات داخلی و برون مرزی ازاهداف کمیته فنی می باشد .
ریئس فدراسیون بدمینتون در ادامه افزود : تلاش کمیته فنی در جهت ارائه راهکارها و پیشرفت اهداف فدراسیون بسیار با اهمیت است و از ویژگی مهمی برخوردار می باشد .

سپس اعضای کمیته فنی در مورد شرایط و نحوه برگزاری مسابقات داخلی ، اردوها و نحوه گزینش نفرات جهت حضور در اردوهای تیم ملی، مسابقات بین المللی دهه فجر وهمچنین اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی بصورت آنلاین به گفت و گو پرداختند .
 در ادامه اعضای کمیته فنی در خصوص مسائل فنی مسابقات بحث و تبادل نظر کردند و در پایان این جلسه آنلاین هریک از اعضای کمیته فنی نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
اولین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون بصورت انلاین با جمع بندی مسائل مطرح شده به کار خود پایان داد.
اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان مرتضی مداحی ، مهندس علی موذن ،داریوش فروغی ، علی اصغر امینیان ، علیرضا الهاکی ، ابوالفضل مهاجر بختیاری ، محمود انصاری حمید نسیمی ، دکتر بهادر زکی زاده ، فرشاد نصرتی و خانم ها دکتر فریبا مددی ، فریبا جلالیان ، هما اسماعیلی می باشند .