اولین مهمان کادر فدراسیون بدمینتون آسیا وارد تهران شد 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، امروز دوشنبه دوم دی ماه آقای سم عضو کمیته برنامه ریزی آسیا و از مدرسان مربیگری برای برگزار کارگاه مربی گری وارد تهران شد و فردا سه شنبه سوم بهمن ماه عازم یزد میزبان رقابت های بین المللی فجر می شود. او نخستین مهمان کادر فدراسیون بدمینتون آسیا در ایران جهت حضور در رقابت های بین المللی فجر است. 
سم امروز دوشنبه دوم دی ماه در محل فدراسیون بدمینتون واقع در خیابان حجاب حضور یافت و از خوابگاه و سالن نیز بازدید کرد. او بعد از این بازدید اظهار داشت که فدراسیون بدمینتون امکانات خوبی دارد و در مجموع شرایط را بسیار خوب ارزیابی کرد. وی اعلام کرد که امیدوار است سال آینده رقابت های بدمینتون آسیای میانه در ایران برگزار شود. 
وی ضمن بازدید از امکانات فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تهران رسیدم و ایران را دیدم. از مهمان نوازی و برخورد خوب مسئولان ورزشی ایران تشکری ویژه دارم. 
سم افزود: بسیار راغب هستیم که برنامه های آموزشی آسیا را برای کشورهای منطقه در کمپ های ایران برگزار کنیم. 
محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون نیز ضمن خوشامدگویی به سم اذعان داشت: در مدتی که در ایران هستید بعد از تهران راهی یزد خواهید شد. یزد یکی از شهرهای بزرگ ، فرهنگی و اسلامی ماست که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. امسال برنامه ریزی کردیم که رقابت ها در یزد برگزار شود و اکنون این شهر میزبان سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر است. یزد میزبان بسیار خوبی خواهد بود. 
پوریا ادامه داد: تشکری ویژه از حضور سم دارم که به ایران آمد و کلاس مربی گری بین المللی را اینجا برگزار می کند. منتظر هستیم تا سایر مهمانان سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر وارد ایران شوند. مهمانان از تهران عازم یزد می شوند.
وی تاکید کرد: ما در یزد میزبان اجلاس آسیای میانه هم هستیم. 28 کشور نیز در سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر حضور می یابند.