بازدید مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی جوانان دختران

  • اخبار مهم - استانی - تیم‌های ملی - مسئولین فدراسیون

خانم پروین کرملو مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در محل اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان به همراه معاون دفتر خانم نقوی امروز 10 مردادماه از اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دختران جهت اعزام به بازی های آسیای میانه در تاجیکستان بازدید به عمل آوردند.

ایشان ضمن تقدیر از فعالیت های فدراسیون بدمینتون در زمینه رشد و توسعه ورزش بانوان، حضور دکتر پوریا  و همکارانشان در این فدراسیون را موجب اطمینان خاطر برای مجموعه ی وزارت ورزش خواندند.

خانم کرملو در ادامه افزودند حضور ثریا آقایی در المپیک توکیو نشان دهنده ی تلاش و برنامه ریزی این فدراسیون است.

خانم مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر از حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، این حضور را قوت قلبی برای بازیکنان جوان تیم ملی دختران دانستند.

نائب رئیس فدراسیون بدمینتون از همکاری همه جانبه حوزه ی بانوان وزارت تشکر و تقدیر کردند.

در ادامه دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به خانم کرملو و خانم نقوی ،گزارش از روند آماده سازی تیم های دختران و پسران و همچنین مسابقات پیش رو در تاجیکستان ارائه کردند.

ایشان با ذکر این مسئله که اولین دوره ی بازی های آسیای میانه در تاجیکستان برگزار خواهد شد ابراز امیدواری کردند که دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران با مدال های رنگارنگ از این مسابقات به کشور بازگرند.

دکتر پوریا سرمایه گذاری در بخش پایه ها را اولویت این فدراسیون خواندند. ایشان حضور ثریا آقایی در المپیک را حاصل برنامه ریزی بر روی تیم های پایه دانستند و اعلام کردند این برنامه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

دکتر پوریا ضمن تشکر از حمایت های وزارت ورزش از برنامه های این فدراسیون، حضور دکتر سجادی در مقام عالی وزارت ورزش را تا به امروز برای ورزش کشور پربرکت خواندند.

لازم به ذکر است تیم زیر 15 و 17 سال جوانان پسر و دختر جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیای میانه که از 20 لغایت 24 مردادماه به میزبانی دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

بازیکنان حاضر در اردو پسران عبارت اند از: امیرعلی احمدلو(مرکزی)، سید محمد گلچین(خراسان رضوی)، عادل صورتی (کرمان)، متین قاسمی (خراسان رضوی) 

بازیکنان حاضر در اردو دختران عبارت اند از: آیدا عنایتی(خراسان رضوی)، آیسان زارعی(آذربایجان شرقی)، فردوس فروغی(تهران)،زهرا رباطی(تهران) 

لازم به ذکر است اولین دوره ی مسابقات آسیای میانه از 20 لغایت 24 مردادماه در شهر دوشنبه با حضور کشورهای تاجیکستان، مغولستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان برگزار خواهد شد.