بازدید نایب رئیس فدراسیون بدمینتون از اردوهای تیم ملی های  دختران و پسران ؛ جلسه فریبا مددی  با تقی زاده شهردار محلات 

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون روز گذشته یکشنبه اول دی ماه به همراه بابک لریجانی رئیس هیئت بدمینتون محلات از اردوی تیم های ملی دختران و پسران در شهرستان محلات بازدید به عمل آورد و با ملی پوشان و اعضای کادر فنی نیز گفت و گو کرد. 
فریبا مددی در پایان این بازدید وضعیت حاکم بر تیم های ملی دختران و پسران را خوب ارزیابی کرد. 
در این جلسه بازیکنان و مربیان تیم ملی اذعان داشتند که از شرایط موجود در اردوی تمرینی شهرستان محلات رضایت دارند.
همزمان با برگزاری این اردو چهارمین دوره استعدادیابی دختران در شهرستان محلات در حال برگزاری است. بر این اساس این دوره استعدادیابی به مدت سه روز برگزار می شود که امروز دوشنبه دوم دی ماه روز پایانی آن است. فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون در جریان سفر یک روزه خود به محلات از این اردوی استعدادیابی نیز بازدید کرد و صحبت هایی را با افراد حاضر در اردو انجام داد.
نائب رئیس فدراسیون بدمینتون به همراه بابک لریجانی رئیس هیئت بدمینتون استان محلات  جلسه ای با تقی زاده شهردار محلات برگزار کرد که در این جلسه شهردار محلات تاکید کرد این شهرستان پتانسیل میزبانی از رویدادهای مختلف بدمینتون از جمله رقابت های بین المللی و اجلاس های بین المللی را دارد. تقی زاده همچنین تاکید کرد که بدمینتون در شهرستان محلات بسیار رشد است و این رشد بستر مناسبی جهت میزبانی از رویدادهای مختلف فراهم می کند. 
تقی زاده خواستار این شد که جلسه ای هم با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار شود. شهردار محلات در این جلسه از مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون بابت حضور در محلات و بازدیدهای ویژه از اردوها و مراکز استعدادیابی و همچنین برگزاری جلسه تشکری ویژه به عمل آورد.
در جریان بازدیدهای فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون از اردوی تیم های ملی دختران و پسران در محلات و همچنین اردوی استعدادیابی، علاوه بر لریجانی، جلالیان مدیر تیم های ملی نیز وی را همراهی کرد.

فریبا مددی در پایان از بابک لریجانی رئیس هیئت بدمینتون محلات به دلیل تعاملات سازنده وی با فدراسیون و برنامه های موثر در هیئت بدمینتون محلات و همراهی وی در بازدیدهای محلات تشکر کرد.