بدمینتون ایران و ارائه طرح «انتخاب راه بازیکن» در کوالالامپور

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیروز سومین روز از جلسات «انتخاب راه بازیکن در بدمینتون» برگزار شد. فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون و همچنین ثریا آقایی نماینده ایران در المپیک توکیو در این جلسات حضور داشتند. فریبا مددی در رابطه با این دوره گفت: این دوره به منظور ایجاد طرح استراتژیک برای بازیکنان برگزار شد. یعنی یک دوره «پلیر پت وی» موسوم به انتخاب راه بازیکن است که مسیر را برای بازیکنان هر کشور مشخص می کند، که کجا هستند و به کجا خواهند رسید. این مثل یک طرح راهبردی می ماند که مشابه آن را وزارت ورزش و جوانان ایران هم ارائه می دهد.

فریبا مددی افزود: این طرح به بازیکنان ارائه داده می شود تا پیشرفت کنند. نمایندگان کشورهایی در این دوره پذیرفته شده اند که پیشرفت خوبی در بدمینتون داشته اند، مثل ایران، ویتنام، سریلانکا، ماکائو، برونئی، تاجیکستان، فیلیپین و بوتان. این کشورها فعالیت های خوبی در بدمینتون داشتند و به پیشرفت های زیادی هم دست یافته اند. حالا از این کشورها خواسته شده تا برنامه های دقیق تری در زمینه پیشرفت بازیکن ارائه کنند.

نائب رئیس فدراسیون بدمینتون یادآور شد: ما نیز طرح خود در زمینه انتخاب مسیر بازیکن را ارائه دادیم، اهداف و چشم انداز را مشخص کردیم و توضیح دادیم که به کجا میخواهیم برسیم. من و نماینده تاجیکستان این طرح را ارائه دادیم.

مددی اذعان داشت: بر اساس این ارزیابی ها یک اکشن پلن از تمام کشورهای شرکت کننده ارائه میشود. 

گفتنی است که در این جلسه ثریا آقایی به عنوان نماینده ایران در المپیک توکیو صحبت کرد و از تجارب خود در رابطه با این رقابتها گفت.