برگزاری اولین جلسه کمیته استعدادیابی بانوان فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - کمیته استعدادیابی
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز سه شنبه 9 خردادماه اولین جلسه کمیته استعدادیابی بانوان فدراسیون بدمینتون از ساعت 10 صبح در محل فدراسیون بدمینتون به ریاست دکتر مددی برگزار شد.

خانم ها فریبا جلالیان، سیمین مهدوی، نگین امیری پور، مهدیه هرمان، لیلا اقبال، مینا حسنی به صورت حضوری و خانم ها یزدان پناه، کریم بیگی و رضوی به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدا دکتر مددی گزارشی از برنامه های اجرا شده  در دو ماه اول سال 1402 و انتخابی تیم ملی زیر 15 سال ارائه دادند. 

سپس برنامه ی استعدادیابی سال 1402 با همفکری و مشورت اعضا به تصویب رسید در این جلسه که نزدیک به 3 ساعت به طول انجامید موارد ذیل به تصویب رسید:

اولین فراخوان استعدادیابی با همکاری هیئت های استانی، تعیین تست های آمادگی جسمانی در دو مرحله، تعیین نحوه ی برگزاری اردوهای منطقه ای ، نحوه ی انتخاب و حضور مستعدین در کمپ های تمرینی IOP که مستقیما زیر نظر مربیان ملی برگزار می گردد، تصویب برنامه ی جذب و نگه داری متولدین سال 91 به بعد که منتخبین این برنامه در اسفندماه به جشنواره استعدادیابی دعوت خواهند شد.

ضمنا مقرر گردید اردوهای استعدادپروری منطقه ای هر دوماه یک بار در مناطق برگزار شده و برگزیدگان این اردو ها تحت پروژه ی IOP دوبار در سال در کمپ های تمرینی حضور داشته باشند.