برگزاری جلسه انلاین مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های بدمینتون سراسر کشور

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - کمیته فرهنگی - مسئولین فدراسیون

برگزاری جلسه انلاین مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های بدمینتون سراسر کشور امروز سه شنبه چهارم خرداد با ریاست آقای دکتر پوریا رئیس محترم فدراسیون ، خانم دکترمددی نایب رئیس بانوان و رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون، آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و مسئولین کمیته های فرهنگی سراسر کشور برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این نشست نخست آقای دکتر پوریا ضمن خیر مقدم به اعضای کمیته فرهنگی  آرزوی موفقیت روز افزون برای آنان  اظهار داشت : امید است که با همدلی و همکاری اعضای کمیته فرهنگی و روسای محترم هیات بدمینتون سراسر کشور که نسبت به موارد فرهنگی توجه ویژه را دارند برنامه های فرهنگی را به نحوه مطلوبی به انجام برسانیم .

  در ادامه آقای دکتر پوریا افزود : یکی از مسایل مهم در فدراسیون بدمینتون و هیات های سراسر کشور پیگیری موارد فرهنگی می باشد که از اهمیت بالایی برخودار است .

در ادامه خانم دکتر مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون و رئیس کمیته فرهنگی این  فدراسیون و رئیس کمیته باشگاهها و هواداران بخش فرهنگی وزرات ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 99 رابیان نمودند و از اینکه مسئولین کمیته های فرهنگی سراسر کشور که با برنامه ها فرهنگی فدراسیون هماهنگی کامل دارند ، قدردانی نمودند.