جلسهای با حضور محمدرضا پوریا، ریاست فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۹ اردیبهشت ماه با مسئولان هیئت بدمینتون استان قزوین برگزار شد.
در این نشست، ناصر یعقوبی رئیس هیئت قزوین، سعید افتخاری دبیر هیئت، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و خانم مددی نایب رئیس فدراسیون حضور داشتند.
محورهای اصلی این جلسه شامل بررسی سطح مسابقات بدمینتون در استان قزوین، ارزیابی فعالیتهای جاری هیئت، و برنامهریزی برای تقویم مسابقات سال ۱۴۰۴ بود.
در ادامه این نشست، دو طرف بر لزوم ارتقای کیفیت مسابقات، افزایش مشارکت ورزشکاران و توسعه زیرساختهای بدمینتون در استان تأکید کردند.