برگزاری جلسه هیئت رئیسه بدمینتون آسیا با حضور دکتر پوریا

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون جلسه هیئت رئیسه بدمینتون آسیا (EXCO) به طور آنلاین در 10  سپتامبر 2022 (19 شهریور 1401) (شنبه) ساعت 1600 (4 بعد از ظهر به وقت کوالالامپور) (ساعت 12:30 به وقت ایران) برگزار شد.
این جلسه که 4 ساعت به طول انجامید، با حضور اعضای هیئت رئیسه بدمینتون آسیا و به ریاست آقای آنتون، رئیس بدمینتون آسیا برگزار گردید. 
در ابتدای جلسه، آقای آنتون سابوو، ریاست بدمینتون آسیا، به همه اعضا خوش آمد گفتند و از همکاری و حمایت های هیئت رئیسه تشکر و قدردانی کردند. 
در ادامه، بر اساس دستور جلسه اعلام شده، صورتجلسه جلسه هیئت رئیسه سال 2021 به تصویب همه اعضا رسید و سپس آقای موسی در مورد جلسات و مصوبات سال گذشته بدمینتون آسیا گزارش خود را ارائه دادند. پس از ایشان، آقای جاسم کنزو، خزانه دار بدمینتون آسیا، گزارش مالی مربوط به سال گذشته و همچنین گسترش بخش اداری توسعه بدمینتون آسیا را با ارائه دلایل این تغییر در ساختار ارائه کردند.
آقای دکتر پوریا، ریاست فدراسیون بدمینتون ایران، به عنوان عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته قوانین و مقررات بدمینتون آسیا در این جلسه حضور داشتند. در ادامه، 9 کمیته فعال بدمینتون آسیا، شامل: کمیته توسعه، کمیته رویدادها، کمیته بازاریابی، کمیته پارا بدمینتون، کمیته تبلیغات و جوایز، کمیته قوانین و مقررات، کمیته فنی، و کمیته زنان در بدمینتون و برابری جنسیتی گزارش فعالیت های یک سال گذشته بخش خود را ارائه نمودند و به پرسش های اعضا در موارد مربوط پاسخ دادند.
در پایان جلسه، تاریخ جلسه سال آینده هیئت رئیسه بدمینتون آسیا به تصویب رسید.