برگزاری مسابقات انتخابی بانوان بدمینتون برای اعزام به بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image


مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ از دوم تا چهارم خردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، این رقابت‌ها با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر تیم ملی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا برگزار می‌شود و ملی‌پوشان دعوت‌شده از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
بر این اساس، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، ساره امینیان، فردوس فروغی ومبینا ندائی و زهرا رباطی از تهران، فاطمه احمدزاده  و آیدا عنایتی از خراسان رضوی، سیده آیسان  شوریده ضیابری  و ثنا حسنلوفرد از زنجان  در این رقابت‌ها حضور دارند.