مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان جهت حضور در بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ از دوم تا چهارم خردادماه به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، این رقابتها با هدف شناسایی و انتخاب نفرات برتر تیم ملی بانوان برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا برگزار میشود و ملیپوشان دعوتشده از استانهای مختلف کشور در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.
بر این اساس، رومینا تاجیک، پریا اسکندری، ساره امینیان، فردوس فروغی ومبینا ندائی و زهرا رباطی از تهران، فاطمه احمدزاده و آیدا عنایتی از خراسان رضوی، سیده آیسان شوریده ضیابری و ثنا حسنلوفرد از زنجان در این رقابتها حضور دارند.