برگزاری مسابقات انتخابی بدمینتون پسران زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال برای اعزام به رقابت‌های آسیای میانه

  • اخبار مهم - برجسته‌شده
Image


مسابقات انتخابی بازیکنان پسر اعزامی به رقابت‌های قهرمانی منطقه آسیای میانه در رده‌های سنی زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال، گرامیداشت یادواره شهدای میناب، طی روزهای آینده به میزبانی استان‌های قم و تهران برگزار خواهد شد.
بر این اساس، رقابت‌های انتخابی رده سنی زیر ۱۹ سال روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه در شهر قم برگزار می‌شود و بازیکنان برگزیده استان‌های مختلف کشور برای کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
همچنین مسابقات انتخابی رده سنی زیر ۱۶ سال از ۳۱ خردادماه تا اول تیرماه در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون در تهران برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها با حضور استعدادهای برتر بدمینتون کشور و با هدف شناسایی و انتخاب نفرات نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی منطقه آسیای میانه انجام می‌شود.
در رده سنی زیر ۱۶ سال، امیرعلی خداپرست از سیستان و بلوچستان، آرتین سعیدی از البرز، امیرمحمد مردانه و امیررضا حریف از تهران، رادین بهمنی از زنجان، مهرشاد عموعلی اکبری از اصفهان، علی‌سینا قدیری از سمنان، محمدیاسین جوینی از خراسان شمالی، محمدطاها صابری از یزد و کوروش علیزاده از خراسان رضوی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، محمدمتین قاسمی از خراسان رضوی، امیرحسین عجملو از زنجان، محمد میکانیکی، سبحان صفری و آتمین ولی‌پور از مازندران، مهدی کنعانی و پرهام فراهانی از قم و محمدطاها خیالی از سمنان به رقابت خواهند پرداخت.
گفتنی است نفرات برتر این مسابقات پس از ارزیابی کادر فنی، به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی منطقه آسیای میانه معرفی خواهند شد.