برگزاری نشست نواب رئیسان بانوان هیئت های بدمینتون کشور

  • اخبار مهم - استانی - مسئولین فدراسیون - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون نشست نواب رئیسان بانوان هیئت های بدمینتون کشور امروز مورخ 9 آذرماه به صورت وبینار برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر پوریا ریاست فدراسیون ضمن خوش آمدگویی به نواب رئیس از زحمات این بزرگواران در حوزه ی ورزش بانوان به خصوص بدمینتون تشکر کردند. ایشان حضور داوران خانم در عرصه ی بین المللی، اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات بین المللی مانند حضور مستمر در کمپ AOP، مسابقات بین المللی بنگلادش، افتخار آفرینی دختران ایرانی در مسابقات آسیای میانه تاجیکستان، همچنین حضور بانوی تاریخ ساز ورزش کشور ثریا آقایی در المپیک، همگی نشان دهنده ی توجه ویژه فدراسیون بدمینتون به حوزه ی بانوان است و تلاش این فدراسیون عدالت در این حوزه می باشد.

در ادامه خانم مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون گزارشی از عملکرد فدراسیون در سال 1400 و همچنین 6 ماه اول سال 1401 را ارائه دادند. ایشان بخش های استعدادیابی، قهرمانی و همگانی را به تفکیک اعزام ها و برنامه های اجرا شده را توضیح داده و نظرات نواب رئیس حاضر در جلسه را جویا شدند.

المپیاد استعدادهای برتر در ساری، قهرمانی کشور خردسالان در هرمزگان و همچنین برگزاری منظم لیگ برتر، اعزام های برون مرزی، برگزاری اردوهای استعداد پروری از مهمترین محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

ایشان برگزاری کلاس های ارتقاء و دانش افزایی مربیگری و داوری را نقطه عطف عملکرد 6 ماه اول سال فدراسیون و هیئت های بدمینتون دانستند.

در پایان نواب رئیس به ارائه ی نقطه نظرات خود پرداختند.