بیانیه فدراسیون بدمینتون درباره جنایت دلخراش بیمارستان الاهلی در غزه

  • اخبار مهم - ویژه
Image

در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان الاهلی در نوار غزه و به شهادت رسیدن صدها زن و کودک بی‌پناه فلسطینی فدراسیون بدمینتون در کنار جامعه ورزش ایران این جنایت تاریخی را محکوم کرد‌. متن بیانیه فدراسیون بدمینتون به این شرح است:

جنایت سبعانه و دلخراش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمله وحشیانه‌شان به بیمارستان الاهلی و شهادت صدها زن، مرد و کودک بیگناه که قلب هر انسان آزاده.ای را به درد می‌آورد، برگ سیاه دیگری را در تاریخ ننگین، شوم و مملو از پلیدی این رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی ثبت کرد.
با آغاز حملات اسراییل و بمباران غزه که هنوز ادامه دارد ، توجه جامعه جهانی و مسلمانان را بر این کشتار برانگیخت و حال مشاهده صحنه‌های دلخراش بیمارستان الاهلی باعث غم و اندوه مضاعف جهانیان شده است.
رژیم غاصب با این جنایت وسیع و سیاه بار دیگر بر جهانیان ثابت کرد علاج و درمان این غده سرطانی آنچنان که ولی امر مسلمین جهان هم فرمودند فقط نابودی این رژیم نژادپرست ، جنگ افروز و اشغالگر است. 
قلب مسلمانان و غیرمسلمانان جهان در پی این جنایت به درد آمده و وظیفه همه ما همدردی با ملت مظلوم و داغدیده فلسطین و ایستادن در کنار آنهاست.

فدراسیون بدمینتون ضمن محکوم کردن این جنایت ننگین همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و همراه با جامعه ورزش ایران در  حمایت از مردم بی دفاع فلسطین ایستاده است.