تقدیر سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان از فاتحان بدمینتون آسیای میانه

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - تیم‌های ملی

امروز سه شنبه 25 مردادماه کاروان اعزامی بدمینتون ایران به بازی های آسیای میانه با دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان در محل سفارت حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ملی پوشان طلایی جمهوری اسلامی ایران امروز به دعوت سفارت ایران در تاجیکستان با سفیر محترم دیدار کردند.

جناب آقای محمد تقی صابری ضمن خوش آمدگویی و تبریک بابت این افتخار آفرینی در آسیای میانه، کسب مدال های خوشرنگ طلا را حاصل یک برنامه ریزی درست در فدراسیون بدمینتون خواندند.

ایشان قهرمانی های متعدد در غرب آسیا و اکنون در آسیای میانه را تصادفی ندانسته و بسیار ارزش مند معرفی کردند.

در ادامه خانم مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون و کمک سرداور مسابقات آسیای میانه گزارشی از عملکرد فنی فدراسیون بدمینتون در چند سال گذشته ارائه کرده و برنامه های آتی و بین المللی فدراسیون را شرح دادند.

همچنین آقای نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و سرپرست تیم های ملی بدمینتون در آسیای میانه، کسب کرسی های متعدد بین المللی بدمینتون ایران در آسیا و جهان را برای جناب سفیر تشریح کردند.

در پایان جناب آقای محمدتقی صابری ضمن خسته نباشید به فدراسیون بدمینتون و همچنین ملی پوشان، برنامه و حضور بین المللی بدمینتون ایران در آسیا و جهان را افتخار آمیز خواندند.