تکمیل درخشش بدمینتون ایران در آسیای میانه توسط جوانان ملی پوش/ کسب مدال در تمام بخش ها حتمی شد

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - تیم‌های ملی

جوانان ملی پوش، درخشش نوجوانان را تکمیل کردند.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون بازی های آسیای میانه از امروز در حالی در قسمت یک نفره و دونفره  آغاز گردید که نوجوانان زیر 15 سال ایرانی با درخشش خود توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

عادل صورتی با برتری برابر حریف قرقیزستانی، زهرا رباطی با پیروزی برابر بازیکنی از ازبکستان، متین قاسمی با غلبه بر حریفانی از تاجیکستان و قزاقستان و آیسان زارعی با برتری برابر بازیکنی از ازبکستان توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در قسمت دو نفره در جدول زیر 17 و زیر 15 سال ملی پوشان ایرانی در هر دو قسمت دختران و پسران به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

با شروع بازی های جدول یک نفره زیر 17 سال عادل صورتی مقابل بازیکنان قرقیزستان و تاجیکستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.محمد گلچین با پیرزی برابر قرقیزستان وآیدا عنایتی با شکست حرفی از ازبکستان و همچنین فردوس فروغی با برتری برابر بازیکن قزاقزستان توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و کسب مدال برای ایران را حتمی کنند.

براین اساس کسب مدال در تمام بخش های یک نفره و دونفره در جداول زیر 15 و 17 سال در دو قسمت دختران و پسران برای ملی پوشان جمهوری اسلامی ایران حتمی شد.