جشن باشکوه در اختتامیه مسابقات بین المللی بدمینتون فجر/حضور وزیر ورزش در سالن مسابقات/رضایت شرکت کنندگان خارجی از مراسم اختتامیه

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز 16 بهمن ماه رویداد بین المللی بدمینتون فجر در حالی به پایان رسید که مقام عالی وزارت همچون مراسم افتتاحیه در مراسم اختتامیه و توزیع مدال حضور یافت.

این مسابقات که از 11 بهمن ماه در سالن افراسیابی مجموعه شهید شیرودی آغاز شد 26 کشور از سراسر دنیا و نزدیک به 219 شرکت کننده داخلی و خارجی در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

سطح این دوره از رقابت ها که از دیدگاه اصحاب فن و کارشناسان نسبت به سال های گذشته بسیار بالاتر بود نزدیک به 20 بازیکن رنک زیر 100 جهان در آن حضور داشتند.

در پایان رقابتها کشور اندونزی، مالزی و هندوستان بیشترین مدال را کسب کردند و برزیل و فیلیپین و ویتنام هم موفق به کسب مدال شدند.

یکشنبه 16 بهمن ماه مراسم اختتامیه با حضور دکتر سید حمید سجادی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، آقای سید محمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی، خانم کاظم پور معاونت ورزش بانوان، آقای محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون، آقای اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش و جوانان، آقای حسین شهرابی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، آقای معتمد کیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در یک جشن باشکوهی برگزار گردید و مدال قهرمانان یک نفره و دونفره ی زنان و مردان توزیع شد.

در این مراسم همچنین سفیر کشور اندونزی و فیلیپین نیز حضور داشتند که آنها در پایان مراسم نسبت به برگزاری مسابقات در ایران و همچنین برگزاری چنین جشن عظیمی در مراسم اختتامیه ابراز رضایت کردند.

سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در حالی به پایان رسید که این مسابقات همچنان با حساسیت و دقت نظر خاصی هرساله  در روزهای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میگردد.