جلسه محمدرضا پوریا با رئیس هیئت فارس در فدراسیون ؛ برنامه‌های توانایی برای توسعه بیشتر بدمینتون در فارس

  • اخبار مهم - ویژه
Image
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا امروز شنبه ۲۵ آذر ماه جلسه‌ای با توانایی رئیس هیئت بدمینتون فارس برگزار کرد. در این جلسه رزازان دبیر هیئت فارس نیز حضور داشتند.
توانایی در جلسه خود با پوریا درخواست کرد که استان فارس و شهرستان‌هایش میزبان چندین مرحله از اردوهای تیم‌های ملی بدمینتون باشند.
پوریا و توانایی در این جلسه از برگزاری دو مسابقه رنکینگ دختران و پسران که اخیرا در این استان برگزار شده صحبت کردند. لارستان میزبان این دو رویداد بود.
بر اساس صحبت‌های انجام شده در این جلسه قرار بر این شد که استان فارس میزبان رقابت‌های پارابدمینتون هم باشد.
در ادامه صحبت از برگزاری رقابت‌های بدمینتون پیشکسوت آقایان در استان فارس شد و پوریا و توانایی درباره جزئیات این رقابت‌ها صحبت کردند.
توانایی در رابطه با فعالیت‌های هیئت بدمینتون فارس گزارش مبسوطی به پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ارائه داد.
توانایی در جلسه با پوریا ضمن تاکید بر ظرفیت‌های متعدد ورزش بدمینتون در استان فارس تاکید کرد که این استان و شهرستان‌هایش آمادگی میزبانی رویدادهای بین‌المللی را دارند. وی بر اعزام مربیان این استان جهت حضور در دوره‌های دانش‌افزایی مربیان ملی تاکید کرد.
توانایی در این جلسه به برنامه‌های متعدد این استان جهت پیشرفت تاکید کرد و پوریا نیز حمایت خود را از این برنامه‌ها اعلام نمود.
در این جلسه فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون و فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون نیز حضور داشتند.