جلسه پیشکسوتان بدمینتون با رئیس فدراسیون برگزار شد ؛ پوریا: پیشکسوتان چشم و چراغ ما هستند

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، جلسه تعدادی از پیشکسوتان رشته بدمینتون با رئیس فدراسیون امروز دوشنبه اول آبان ماه در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد.

مداحی بازیکن سابق تیم ملی و رئیس کمیته آموزش و مربیان سابق و رئیس کنونی کمیته فنی، داریوش فروغی از بازیکنان ملی و از بنیانگذاران بدمینتون، رئیس فعلی کمیته پیشکسوتان و همچنین از کارشناسان خبره هیئت رئیسه سابق و رئیس هیئت خوزستان در سال های گذشته، ابوالفضل مهاجر از ورزشکاران ملی قدیم و رئیس کمیته اسبق داوران و رئیس کنونی کمیته پارابدمینتون فدراسیون، فروغ لنگری عضو هیئت رئیسه، فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در این جلسه شرکت کردند و درباره مسائل مختلف بدمینتون به تبادل نظر پرداختند.

مداحی رئیس کمیته اموزش در این جلسه عنوان کرد: باید یک تشکر ویژه داشته باشم که از زمان حضور پوریا در فدراسیون، بدمینتون به رشد و شکوفایی رسیده است.

وی گفت: ما مربیان خوب بین‌المللی در چند رده داریم که نشان دهنده توجه به مسائل فنی است. ما باید از مسائل فنی در رابطه با مسائل زیربنایی هم استفاده کنیم.

ابوالفضل مهاجر نیز در ادامه این جلسه اذعان داشت: یادم می‌آید در گذشته ما در امر داوری فقط یک نماینده بین‌المللی در رقابت‌های برون مرزی داشتیم اما اکنون 14 داور بین‌المللی از بدمینتون ایران جهت قضاوت در رقابت‌های مختلف اعزام می‌شوند که نشان از رشد بدمینتون دارد.

فروغی از دیگر پیشکسوتان بدمینتون ایران هم گفت: فضای بدمینتون بسیار روشن است. تقاضا داریم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان همچنان به حمایت از پوریا و فدراسیون بدمنیتون ادامه بدهند تا این رشته به جایگاه خوبی برسد.

این پیشکسوت ادامه داد: تمامی استان‌ها رشد خوبی داشته‌اند. به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان تقاضا دارم که رقابت‌های پیشکسوتان در اسرع وقت برگزار شوند. برنامه‌ریزهای خوبی در کنار فدراسیون هستند که می‌توانند به رشد و پیشرفت بیشتر کمک کنند.

لنگری از دیگر پیشکسوتان بدمینتون و از کارشناسان خبره این رشته و همچنین نائب رئیس هیئت بدمینتون کرمان اظهار داشت: از فدراسیون بدمینتون تشکر می‌کنم که از پیشکسوتان حمایت می‌کند.

فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون بدمینتون نیز در این جلسه حضور داشت. وی گفت: از تمامی پیشکسوتانی که امروز در این جلسه شرکت کردند تشکر می‌کنم. مسلما برنامه‌های این پیشکسوتان راهگشای فدراسیون بدمینتون برای آینده است.

در پایان محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا ضمن تشکر و قدردانی از این پیشکسوتان بابت حضور در جلسه گفت: پیشکسوتان بدمینتون چشم و چرغ ما در این رشته ورزشی هستند. امیدوارم در آینده جلسات بیشتری در این رابطه داشته باشیم. پیشکسوتانی که از راه دور امروز خود را به اینجا رسانده‌اند راهگشای ما هستند.