جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون تشکیل شد ؛ تصمیم گیری های جدید در رابطه با رویداد بین المللی فجر و رقابت های رنکینگ و استعدادیابی

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا، مداحی رئیس کمیته فنی و همچنین سایر اعضای کمیته شامل فریبا مددی نائب رئیس فدراسیون، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و مهاجر، مهدوی، بزرگ زاد، باقری و نسیمی به ریاست مداحی رئیس این کمیته تشکیل شد. در این جلسه موضوعات متعددی مورد برنامه‎ریزی و تصویب قرار گرفت.
با توجه به نزدیک شدن به رقابت های سریز بین‌المللی و همچنین سی و دومین دوره رقابت های بین المللی فجر که قرار است به میزبانی یزد برگزار شود در جلسه کمیته فنی برنامه ریزی های مهمی در اینباره انجام شد. در جلسه برگزار شده سهمیه حضور بازیکنان ملی و منتخبین ملی برای سی و دومین رقابت های بین المللی فجر مشخص شد و همچنین اعضا تصمیمات مشابه برای تعیین نفرات حاضر در سریز بین المللی یزد گرفتند. 
بخش دیگری از جلسه امروز کمیته فنی اختصاص به برنامه های استعدادیابی و رقابت های رنکینگ داشت. بر اساس این برنامه ریزی مقرر شد که  میانگین سنی زیر 15 سال در گروه استعدادیابی و استعدادپروری و بالای 17 سال برای گروه رنکینگ ها تعیین شود.
مواردی در رابطه با باشگاه ها و مسئله بسیار مهم ورودی باشگاه ها جهت حضور در رقابت های لیگ در نظر گرفته شد و این موارد به تصویب رسید. 
در جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون نیز تصمیم گرفته شد با توجه به حضور ثریا آقایی به عنوان یکی از مربیان برتر آسیا در کمپ پروژه المپیک آسیا موسوم به AOP در کشور مالزی دو بازیکن دختر و دو بازیکن پسر با آموزش زیر نظر ثریا آقایی و دیگر مربیان استعدادیاب برای اعزام به این کمپ در آینده آماده شوند. این چهار بازیکن دختر و پسر در استعدادیابی های زیر 15 سال شناسایی خواهند شد و با هماهنگی کمیته استعدادیابی و ثریا آقایی تحت آموزش قرار می گیرند تا در آینده به کمپ پروژه المپیک آسیا اعزام  شوند. این بازیکنان جهت پشتوانه سازی و تامین آینده جوانان بدمینتون ایران در روند استعدادیابی قرار میگیرند. 
برنامه ریزی مسابقات بین المللی فجر و سایر موارد هم انجام و مورد تصویب اعضای کمیته فنی قرار گرفت.