حضور آقای مهندس جانثاری مدیرعامل شرکت کریستال جانثاری در محل فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز سه شنبه 24 آبان ماه 1401 مهندس پژمان جانثاری و همکارانشان در شرکت کریستال جانثاری با حضور در فدراسیون بدمینتون با دکتر پوریا ریاست فدراسیون، خانم فریبا مددی نایب رییس فدراسیون ، آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و آقای بهادر زکی زاده سرمربی تیم های ملی و رییس کمیته آموزش دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدا جلسه دکتر پوریا ضمن خوش آمدگویی به آقای جانثاری و همکاران، از کمک و حمایت این شرکت در مسابقات بین المللی فجر 2021 که در شیراز برگزار گردید تشکر نمودند.

ریاست فدراسیون حمایت مالی از ورزش را بسیار ارزشمند خواندند و حامیان مالی را یک نعمت برای ورزش کشور دانستند.

در ضمن دکتر پوریا ابراز امیدواری کردند باتوجه به برگزاری مسابقات بین المللی فجر 2022 در تهران، بدمینتون کشور بتواند همچنان از حمایت های این شرکت بهره مند شود.

در ادامه آقای جانثاری تشکیل این جلسه در فدراسیون بدمینتون را نشانه ی قدرشناسی ریاست فدراسیون دانستند و از زحمات عوامل و دست اندکاران ورزش بدمینتون تشکر کردند.

همچنین ایشان اعلام نمودند در مسابقات بین المللی فجر که امسال قرار است در تهران برگزار شود حمایت همه جانبه ای از برگزاری این مسابقات خواهند داشت.

در پایان آقای دکتر پوریا با اهداء لوح یادبود به مدیرعامل شرکت کریستال جانثاری از زحمات ایشان و مجموعه ی شرکت تشکر کردند.

همچنین آقای جانثای یک نمونه از کارهای شرکت را به آقای دکتر پوریا اهدا نمودند.