حضور دکتر پوریا درتجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان سمنان در سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور/ از سرپرست فدراسیون بدمینتون به عنوان چهره موفق مدیریتی تقدیر شد

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ،آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان سمنان در سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور جناب آقای سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، جناب آقای احمد ریواده ،معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان،دکتر محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون و جناب آقای محمد علی آبادی نائب رئیس فدراسیون شنا ، جناب آقای سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

 دکتر پوریا در سخنرانی به موضوعات مهمی در این جلسه اشاره کردند ایشان ورزش استان سمنان را پیشگام در تمام زمینه ها در سطح کشور دانستند. و حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف در این استان را مثبت خواندند و ابراز امیدواری کردند در آینده به تعداد ملی پوشان این استان افزوده شود. در ادامه افزودند بدمینتون استان سمنان ریشه ای قدیمی در سمنان دارد که امروز شاهد آن هستیم شاهرود، دامغان و خود شهرستان سمنان در بدمینتون رشد کیفی و کمی داشته اند.ایشان رویکرد جدید وزارت ورزش به امر استعدادیابی را زمینه ای برای بروز قهرمانان بزرگ در آینده ی ورزش دانستند. سرپرست فدراسیون بدمینتون حضور دکتر سجادی که فردی ورزشی و علمی هستند و درد کشیده ی ورزش قهرمانی هستند را در راس ورزش کشور یک فرصت طلایی خواندند. ایشان اذعان کردند در طول مدت حضورشان در ورزش کشور، وزیری به مانند ایشان با این تعداد بازدید از استان ها، شهرستان ها و حتی شهر ها روستاها ندیدند. دکتر پوریا، اهمیت استعدادیابی در نگاه مدیریتی وزیر ورزش را از اولویت های وزارت ورزش عنوان کردند. و افزودند ما در فدراسیون بدمینتون به امر استعدادیابی بسیار اهمیت میدهیم و در این راستا دو کمیته در فدراسیون تعریف کرده ایم تا پشتوانه سازی خوبی برای آینده بدمینتون کشور داشته باشیم.
سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این آیین گفت : این استان دارای سابقه ورزشی خوبی است و با اتحاد و همدلی بیشتر بین دست اندرکاران ورزشی، شاهد رشد و گسترش رشته های ورزشی و کسب موفقیت ورزشکاران این استان در سطوح بالاتر خواهیم بود..
علوی خواستار ایجاد تفاهم و همدلی بین هیاتهای ورزشی و ورزشکاران شد و تصریح کرد: این امر زمینه ساز حضور جوانان و نوجوانان در محیطهای ورزشی است.
وی ادامه داد: به طور قطع حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان ، استاندارمحترم سمنان و سایر مسئولان پرتلاش کشور واستان ما را مجاب کرد تا با انگیزه و تلاش و جدیت حال ورزش سمنان را بهتر از قبل کنیم.
علوی در ادامه اظهار کرد: همکاران من در اداره کل طی ماههای گذشته بسیار بزرگوارانه همکاری کردند و توفیقات حاصله مرهون همین کار جهادی و زحمات آنها در شهرستان‌ها و ستاد اداره کل بود که برای پیشرفت ورزش استان همدلانه کار کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه‌ریزی برای هیات‌های ورزشی استان سمنان گفت: برای پیشرفت بیشتر باید برنامه داشته باشیم، خوشبختانه در جریان المپیاد رشد چشمگیری در برخی از رشته‌ها داشتیم و طی چند ماه اخیر توفیقاتی در همین المپیاد و در مسابقات ملی و بین‌المللی بدست آمدند.
وی گفت: ورزشکاران حاضر در این مراسم همگی خروجی هیات‌های ورزشی هستند و در یک چشم انداز برنامه ریزی شده از هیات های ورزشی خود خواسته‌ایم تا سهم ورزشکاران استان را در تیم‌های ملی برای المپیک پاریس ارتقا دهند که خوشبختانه برآیند آن را در همین المپیاد استعدادهای برتر نسبت به سالهای گذشته دیده اید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خطاب به ورزشکاران و مدال‌آوران نوجوان، بیان کرد: حرف ما با امروز شما نیست با آینده شماست. نور چشمان ما، تلاش کردید تا ورزشکار، قوی و برومند شوید اما یادتان باشد که شما فرزند پدر و مادری هستید که شما را از طفولیت که کوچکترین اختیار و تحرک ارادی نداشتید تا با تلاش و همت این بزرگواران امروز بر سکوهای قهرمانی می‌ایستید.که جای قدردانی و تشکر ویژه دارد.
در این آیین از پوستر دومین کنگره سه هزار شهید استان سمنان با حضور مسولین رونمایی شدو از خانواده شهید والامقام صحافی و جانباز گرامی سید عباس امان تجلیل شد.
 تندیس یابودی از سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور از سوی سیدمحمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و همچنین محمدرضا پوریا سرپرست فدراسیون بدمینتون و جمعی از مسئولین استانی تقدیم شد.