حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در محل فدراسیون بدمینتون

  • اخبار مهم - استانی - ویژه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز ۵ مردادماه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به اتفاق همکاران در اداره کل در محل فدراسیون بدمینتون حضور یافتند و با ریاست فدراسیون ملاقات نمودند.
در این نشست ریاست فدراسیون ضمن خوشامدگویی به آقای خسروی و هیئت همراه، اعلام نمودند در رشته بدمینتون تلاش های خوبی در ابعاد قهرمانی و همگانی صورت گرفته است و در سال های گذشته شاهد توسعه ی این رشته در استان خراسان جنوبی بوده ایم. به عنوان مثال برگزاری چندین اردوی تیم ملی، اردوی مشترک دختران تیم ملی ایران با تیم ملی افغانستان در 4 سال گذشته ، برگزاری اولین  دوره ی جام میش مرغ به همت و تلاشهای آقای ثانی رئیس هیئت وقت استان که در حال حاضر دبیر کمیته پارابدمینتون فدراسیون می باشند نتیجه فعالیت گذشته ایشان میباشد.

آقای خسروی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ضمن تشکر از دکتر پوریا و آقای فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون اعلام نمودند فدراسیون بدمینتون همکاری کامل در امر برنامه ریزی مسابقات و اردوها در استان را داشته است و انتظار داریم بیشتر مورد حمایت فدراسیون قرار بگیرد. ایشان از تلاشهای فدراسیون بدمینتون در کشور ، آسیا و جهان قدردانی نمودند و اعلام کردند در تلاش هستند تا سالن اختصاصی بدمینتون را به هیئت استان واگذار نماییم.