حضور ملی پوشان ایران در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا 2023

  • اخبار مهم - برجسته‌شده - تیم‌های ملی
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون سه ملی پوش بدمینتون ایران در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا 2023 که از امروز سه شنبه 5 اردیبهشت ماه در شهر دوبی امارات آغاز شده است حضور دارند.

رومینا تاجیک، کیانا هاشمی و سالار بیات به دعوت بدمینتون آسیا که براساس رنک جهانی این دعوت انجام می شود در این مسابقات حضور دارند.

در این رقابتها 302 ورزشکار از 28 کشور آسیا با هم به رقابت می پردازند.

در تیم اعزامی ایران سالار بیات در قسمت یک نفره آقایان، رومینا تاجیک در قسمت یک نفره بانوان و تیم دو نفره رومینا تاجیک، کیانا هاشمی به مصاف حریفان خود می روند.

در روز اول سالار بیات موفق شد حریفی از عراق را شکست هد و از ساعت 2 به وقت ایران به مصاف بازیکنی از کشور میزبان برود. سالار بیات در صورت پیروزی در این مسابقات به جدول اصلی یک نفره مسابقات راه پیدا خواهد کرد.

تیم دو نفره رومینا تاجیک و کیانا هاشمی به تیم دو نفره کشور هنگ کنگ بازی را واگذار کردند و از دور رقابتهای دو نفره حذف شدند.

رومینا تاجیک تا دقایقی دیگر به مصاف حریف خود از کشور سریلانکا خواهد رفت.

مالدیو سوریه اندونزی تایلند فیلیپین عربستان سعودی امارات عراق اردن کره جنوبی هند ایران مالزی چین تایپه چین نپال سریلانکار ویتنام بحرین نیپون هنگ کنگ سنگاپور برونئی بنگلادش مغولستان میانمار قزاقستان تیمور شرقی کشورهای حاضر در این رقابتها هستند.

مسابقات بدمینتون آسیا تا 10 اردیبهشت ماه در شهر دوبی امارات ادامه دارد.