خسرو روایی به مدت ۴ سال رئیس هیئت کهکیلویه و بویر احمد شد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان کهکیلویه و بویر احمد امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون و دهقان مدیرکل اداره وزارت و ورزش جوانان استان برگزار شد.
خوبی معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشت. 
در این مجمع انتخاباتی خسرو روایی با کسب  آرای کامل (۱۲ رای) به مدت چهار سال ریاست هیئت بدمینتون استان کهکیلویه و بویر احمد را عهده دار شد.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهکیلویه و بویر احمد ضمن خوشامدگویی به پوریا از او بابت حضور در مجمع تشکر کرد.
دهقان در این مجمع گفت: فدراسیون بدمینتون برنامه‌های خود را با نظم خاصی پیگیری می‌کند. امیدواریم روایی  پیگیر انتخاب روسای برخی شهرستان‌ها باشد چون تعدادی از هیئت‌ها رئیس ندارند.
در این مجمع محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و نائب رئیس آسیا نیز گفت: تشکر خاصی از دهقان دارم که با مدیریت خاص خود توانستند مجمع هیئت بدمینتون کهکیلویه و بویر احمد را با یک آرامش خاص و همدلی و هماهنگی برگزار کنند. آقای روایی هم که از ۱۲ رای ممکن همه آرا را گرفت.
پوریا افزود: کهکیلویه و بویر احمد در ۳۲ سال گذشته قهرمانان صاحب‌نامی در دوبل کشور داشته است. انتظار بیشتری از هیئت دارم تا بدمینتون کهکیلویه و بویر احمد را به جایگاه واقعی‌اش برساند. 
وی یادآور شد: خوب است یادی از زحمات پهلوان زاده رئیس اسبق هیئت کهکیلویه و بویر احمد و از بنیان‌گذاران بدمینتون در این استان کنیم. از دارابی رئیس قبلی هم تشکر می‌کنم.امیدوارم روایی هیئت بدمینتون کهکیلویه و بویر احمد را با همدلی و همکاری به جایگاه بالایی برساند.