فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون مطرح کرد ؛ تلاش 2 ماهه برای آماده کردن یزد جهت برگزاری رقابت های بین المللی فجر | فردا؛ آغاز سریز بین المللی جوانان یزد

  • اخبار مهم - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، رقابت های بدمینتون سریز بین المللی جوانان از فردا پنجشنبه پنجم بهمن ماه به میزبانی یزد و سالن دانشگاه این شهر آغاز می شود و تا هشتم ادامه دارد. سی و دومین دوره رقابت های بین المللی بزرگ فجر نیز از روز دهم آغاز و اجلاس روسای بدمینتون آسیای میانه نیز روزهای 11 و 12 بهمن ماه برگزار می شود.

فرشاد نصرتی دبیرکل فدراسیون بدمینتون در گفت و گو با سایت فدراسیون بدمینتون در رابطه با نحوه آماده سازی یزد جهت میزبانی از این رویداد بسیار بزرگ و بین المللی گفت: مسئولان شهری و استانی یزد نزدیک به دو ماه درگیر آماده سازی سالن و فضای شهری جهت میزبانی از سی و دومین دوره رقابت های بین المللی هستند. اکنون همه چیز مهیای برگزاری این رویداد بزرگ بین المللی است.

نصرتی عنوان کرد: استاندار یزد آقای فاطمی شخصا پیگیر آماده سازی یزد برای برگزاری جام بزرگ بین المللی فجر بود همچنین پارسائیان معاون استاندار و جانشین رئیس ستاد مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر نیز در پیگیری امور و ساماندهی مقدمات بسیار تلاش کرد. مدیرکل استان و اعضای هیئت بدمینتون استان نیز همگی در تلاش هستند تا یزد به بهترین شکل ممکن از رویداد بین المللی فجر میزبانی کند.

دبیرکل فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه شرایط خوب و عالی است ادامه داد: از فردا سریز بین المللی جوانان آغاز می شود. یک روز قبل از آغاز رقابت ها هم آذربایجان، اوگاندا و هند تمرینات خود را انجام دادند تا با سالن و زمین بازی ها انجام شوند. وی درباره تعداد بازیکنان تیم های ایران گفت: تیم های اصلی و زیر 19 سال دختران و پسران ایران با هشت بازیکن در این رویداد شرکت دارند. تیم منتخب ایران هم در سریز بین المللی جوانان شرکت می کنند.

نصرتی یادآور شد: تیم پسرها در زنجان و تیم دخترها در محلات اردوی آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند و 14، 15 روز در این اردو بودند. با توجه به حضور این بازیکنان در رقابت های رنکینگ و لیگ برتر با آمادگی 80، 90 درصد به سریز بین المللی جوانان می آیند.

دبیرکل فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: داور و کادراجرایی سریز بین المللی جوانان نیز وارد یزد شده اند.

وی بیان داشت: یزد با این مقدمات کاملا آماده میزبانی از رویدادهای بزرگ بین المللی سریز و به خصوص جام بزرگ فجر است. به بهترین شکل ممکن امور پیش می رود و اکنون منتظر هستیم تا رقابت ها آغاز شود.

نصرتی در پایان گفت: محمدرضا پوریا ارزیابی‌های مختلفی در رابطه با میزبانی یزد انجام داد و با توجه به آشنایی با زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های این شهر نظر مساعدی در رابطه با میزبانی این شهر برای میزبانی فجر داشتند. ایشان تلاش زیادی جهت برگزاری هر چه بهتر یزد دارند.