درخشش جوانان در سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان آقایان

  • مسابقات - ورزشی

آخرین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور ،که در روزهای هفتم آبان ماه لغایت دهم آبان ماه جاری در شهرستان یزد برگزار گرديد ، با شناخت برترین های این مسابقات به کار خود پایان داد .  
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، دیدار نهایی یک نفره بین علیرضا کرمی از تهران و امیر جباری از همدان برگزار شد. که این دیدار در پایان با نتجه دو بر صفر به سود امیر جباری خاتمه یافت و به مقام قهرمانی دست یافت.
  علی رضا کرمی دوم شد و محمد علی فقیه خراسانی از یزد و پیام نصر از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند .
همچنین دیدار فینال دو نفره بین تیم دونفره مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان – امیر قاسمی از تهران و مسعود پیروزی از گلستان برگزار شد. که این دیدار در پایان با قهرمانی تیم دونفره مهران و رضا شهبازی  به اتمام رسید .
تیم دو نفره قاسمی و پیروزی دوم شدند و تیم های دونفره صدرا صادقی از کرمانشاه و علی قاسمی از زنجان ، به همراه تیم دونفره امید روشن از قزوین و عرفان نوری از قم به مقام سوم مشترک دست یافتند .
در پایان مسابقات با حضور آقای دکتر هاشمی معاونت محترم اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، آقای صادقیان رییس هیات بدمینتون ، آقای زینعلی مدیر کل امور زندانهای استان یزد ، آقای مهاجر مشاور عالی فدراسیون بدمینتون ، آقای الهاکی مسول کمیته داوران فدارسیون بدمینتون و سایر مسولین مدالها و جوایز به قهرمانان اهدا گردید .