دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1401

  • اخبار مهم - استانی - برجسته‌شده - مسئولین فدراسیون

دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون ، امروز چهار شنبه مورخ 1401/04/29 به ریاست دکتر محمد رضا پوریا و حضور اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به صورت حضوری برگزار شد. در ابتدا جلسه ریاست فدراسیون ضمن خوشامدگویی به اعضای هیئت رئیسه از حمایت های مادی و معنوی آنها تشکر نمود.

دکتر پوریا در ادامه تصریح کرد با توجه به اعزام تیم های دختران و پسران به بازی های آسیای میانه که در تاجیکستان از تاریخ 20 لغایت 28 مردادماه در دوشنبه برگزار میگردد از زحمات نائب رییس فدراسیون آقای محمد فرجی بابت تهیه بلیط و همچنین پشتیبانی و حمایت تیم های اعزامی تشکر نمود.

 ایشان در ادامه گزارشی از سفرهای ریاست فدراسیون، نائب رئیس و دبیر فدراسیون در 4 ماه اول سال 1401 ارائه نمود و همچنین پیشنهاد حضور میدانی اعضای هیئت رئیسه در مراکز استانها و شهرستانها، پیگیری مشکلات و چالش های بدمینتون استان ها را ارائه نمود که با موافقت کامل اعضا روبرو شد.

در ادامه اعضای هیئت رئیسه از زحمات ریاست فدراسیون تشکر کرده و پیشنهاد سفر استانی اعضا به استان ها و شهرستان ها را بسیار مبتکرانه و مفید خواندند. و آقای دائمی خزانه دار فدراسیون گزارش مالی 4 ماه اول سال 1401 را به اعضای هیئت رئیسه ارائه نمود.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود را اعلام نموده و موارد مطرح شده را به جمع بندی و تصویب رساندند.