دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در سال 1403

  • اخبار مهم - مسئولین فدراسیون - ویژه
Image

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون امروز 23 اردیبهشت ماه 1403 دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بدمینتون در محل فدراسیون برگزار شد.

این جلسه که به ریاست دکتر پوریا و با حضور اعضای هیئت رئیسه سرکار خانم ها مددی و لنگری، جناب آقایان مداحی، انصاری، زکی زاده، فرجی ، جانفشان، نصرتی، دائمی برگزار گردید در ابتدا دکتر پوریا گزارشی از جلسه هیئت رئیسه آسیا و مجمع عمومی فدراسیون جهانی بدمینتون ارائه کردند.

ایشان یادآور شدند امروز بدمینتون ایران در حوزه ی دیپلماسی ورزش نقش بسزایی در فدراسیون بدمینتون آسیا و جهان دارا می باشد.

ما دارای دو کرسی در هیئت رئیسه آسیا و در مجمع جهانی صاحب دو رای هستیم که این نشان دهنده ی مناسبات مفید این فدراسیون با جهان بدمینتون است.

دکتر پوریا افزودند ما در تلاشیم بهترین امکانات و امتیاز ها را برای ایران عزیزمان بگیریم و این خانواده متحد و یک دل بدمینتون را روز به روز به پیشرفت برسانیم.

ایشان یادآور شدند که با برنامه ریزی صورت گرفته برنامه ی کمپ تمرینی با چشم انداز المپیک 2028 را آماده کرده ایم.

در ادامه برنامه ریزی در خصوص مسابقات فیوچرز جام خزر در مهرماه که به میزبانی ساری برگزار می شود مورد بحث و نظر اعضای هیئت رئیسه قرار گرفت.

همچنین اساسنامه ی فدراسیون مورد تصویب قرار گرفت و هر یک از اعضا در خصوص چگونگی اجرای طرح آمایش سرزمینی به گفت و گو پرداختند.