دیدار خانم دکتر مددی نایب رئیس فدارسیون بدمینتون با مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات استان فارس

  • ورزشی - ویژه

خانم دکتر مددی نایب رئیس فدارسیون بدمینتون روز ( چهارشنبه ) با حضور در اداره ورزش و جوانان استان فارس با آقای حیدر علی کامیاب دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در این دیدار دکتر مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر و قدردانی ازحضورآقایان کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  وآقای راضی رئیس هیات بدمینتون این استان این ملاقات را گامی در جهت همکاری هرچه بیشتر این فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برشمرد .

خانم مددی همچنین از فعالیت مطلوب و مؤثر هیات بدمینتون استان فارس قدردانی نمود و اظهار داشت : استان فارس جایگاه مناسبی در توسعه ورزش بدمینتون داشته و قهرمانان ملی پوشی را به کشور معرفی نموده است .

وی تلاش های رئیس هیات بدمینتون استان فارس در امر استعدادیابی ، استعدادپروری و تلاش برای حضور بازیکنان این استان در سطح ملی را قابل تقدیر دانست .

در ادامه این نشست آقای کامیاب  مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با قدردانی از همکاری و همدلی مسئولان فدراسیون بدمینتون ، با توجه به اینکه استان فارس میزبان بیست ونهمین دوره  مسابقات دهه فجر می باشد از فدراسیون بدمینتون نسبت به برگزاری این مسابقات مهم در شهرستان شیراز را اعلام نمودند .که باعث توسعه بدمینتون در استان فارس خواهد بود .

لازم به ذکر است در این جلسه  مدیر کل ورزش و جوانان آقای کامیاب سرکار خانم دکتر مددی نایب رئیس فدراسیون ، اقای دکتر سالاري معاونت اداره کل و آقای راضی رییس هیات بدمینتون حضور داشتند .

بیست و نهمین  دوره مسابقات بین المللی فجر در روزهای پانزدهم لغایت نوزدهم  بهمن ماه سال جاری در استان  فارس  برگزار می شود.